فرماندهی انتظامی بندرترکمن:

فرماندهی انتظامی شهرستان بندرترکمن گفت: فوتی‌های تصادفات در شهرستان ۶۰ درصد کاهش یافت که این نشان از بالا رفتن انضباط ترافیکی مردم است.

 بالا رفتن انضباط ترافیکی مردم بندرترکمن و کاهش کشته در تصادفات

به گزارش گلستان 24؛سرهنگ پهلوان دلیر صبح امروز در صبحگاه مشترک و رژه خودرویی نیروهای مسلح بندرترکمن با اشاره به ناامنی‌های موجود در منطقه؛ امنیت کنونی ایران را بسیار بالا دانست و اظهار داشت: شعار "پلیس برای امنیت وامنیت برای همه" از آموزه‌های دینی ما نشآت گرفته است.

وی با اشاره به توریست‌پذیر بودن شهرستان بندرترکمن گفت: در تابستان توریست‌های زیادی به بندرترکمن وارد شدند اما به لحاظ امنیت اصلا مشکلی نداشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ترکمن با اشاره به اولویت‌های کاری نیروی انتظامی تصریح کرد: حاکمیت ارزش‌های دینی، اقتدار و کارآمدی نیروها، پاسخگویی به مردم، پیشگیری اجتماعی، قانون‌گرایی انضباط اجتماعی و امنیت پایدار از برنامه‌های نیروی انتظامی است.

وی گفت: اکنون سرقت‌های خشن به سرقت‌های خرد تبدیل شده که این در راستای ایجاد امنیت اجتماعی بوده و فوتی‌های تصادفات هم 60 درصد کاهش یافت که این نشان از بالا رفتن انضباط ترافیکی مردم است.

حجت‌الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن نیز در این مراسم با تبریک هفته ناجا اظهار داشت: نیروهای خدوم انتظامی و نظامی از مردم و در کنار مردم هستند و مردم نیز نیروی انتظامی را دوست دارند و به آنها افتخار می‌کنند.

وی به ویژگی‌هایی که باید نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی داشته باشد پرداخت و گفت: نیروی انتظامی نباید اقتدار خود را از دست بدهد و نباید تحت تاثیر برخی مسائل اقتدار خود را زیر سوال ببرد.

امام جمعه بندرترکمن قاطعیت را لازمه نیروی انتظامی دانست و افزود: براساس فرمایشات مقام معظم‌رهبری تضعیف نیروی انتظامی حرام است.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار