دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان:

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: بلاتکلیف ماندن آرای صادر شده در واحدهای اجرای احکام کیفری به بهانه اجرا نکردن دستگاه‌های اجرایی غیرقابل قبول است.

بلاتکلیف‌ماندن آرای صادر شده به بهانه اجرا نکردن دستگاه‌های اجرایی غیرقابل قبول است

به گزارش گلستان 24؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل گلستان، حجت‌الاسلام سید مصطفی حقی  با تاکید بر ساماندهی اظهارنظر در دادسراها گفت: دادستان‌ها باید همه قرارهای صادرشده در دادسرا را بررسی و اظهارنظر کنند.

وی بلاتکلیف ماندن آرای صادر شده در واحدهای اجرای احکام کیفری  به بهانه اجرا نکردن دستگاه‌های اجرایی غیرقابل قبول خواند و از دادستان‌ها خواست برای مدیران دستگاه‌های اجرایی که از آرای صادر شده را اجرا نمی‌کنند، پرونده تخلف تشکیل دهند.
  علی یزدانی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان نیز در این جلسه با تاکید بر نظارت دادستان‌ها بر قرارهای صادر شده در دادسرها گفت: مطالعه و اظهارنظر در پرونده‌ها، دادستان‌ها را با مشکلات و مسائل حوزه کاری‌شان آشنا می‌کنند و این امکان را به آنها می‌دهد تا برای رفع آن چاره‌اندیشی کنند.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان هم در جلسه امروز از دادستان‌ها خواست پرونده‌های بیشتری را برای صلح و سازش به شعب این شورا ارجاع کنند.
احمد جعفری افزود: بهار و تابستان امسال ، 55 درصد پرونده‌های ارجاع شده به شعب این شورا، سازش شد.
 در ادامه این نشست  دادستان‌ها نیز  نظرها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
در نشست امروز از سه نفر از دادستان‌های استان که در زمینه نظارت بر حفظ حقوق شهروندی و اظهار نظر پرونده‌ها فعالیت بیشتری داشتند، تقدیر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار