ساعات نهایی انتخاب شهردار گرگان ؛

این فرد با اکثریت مطلق شورای فلان شهر برکنار شد حال چطور شورای شهر گرگان دنبال این فرد است ، نمی دانیم ؟

چرا شورای شهر به دنبال فردی است که با اکثریت رای برکنار شد؟!

به گزارش گلستان 24؛طبق گفته حسین ربیعی سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان شهردار گرگان عصر امروز دوشنبه 17 مهرماه انتخاب می شود .

از جمع 51 ثبت نام کننده برای شهرداری گرگان علیرضا حاج محمد علی ، ناصر حاج محمدی ، محمد علی ثابت قدم و محمدعلی طبرسا مانده اند تا یک نفر امروز از بین این چهار نفر شهردار مرکز استان و جایگزین حسین صادقلو شود .

لابی های گسترده ای طی روزها و شب های اخیر در حال انجام است و واقعا کسی نمی داند چه کسی شهردار می شود .

از طرفی دو گزینه غیر بومی شهرداری گرگان یعنی ناصر حاج محمدی و محمد علی ثابت قدم ترجیح دادند شب گذشته را در گرگان بمانند تا شاید بتوانند همچنان لابی های گسترده خود را با برخی اعضای شورای شهر گرگان ادامه دهند .

در روزهای گذشته در برخی کانال های خبری شمال کشور خبر اختلاس و بازداشت یکی از همین گزینه ها درج شده بود که غفلت اعضای شورای شهر گرگان در انتخاب این فرد حتی در بین چهار نفر جای تامل جدی دارد که آیا اعضای شورای شهر گرگان واقعا از سوابق این فرد مطلع نیستند و یا اینکه پای منافعی در میان است .

گفته می شود این فرد از قراردادهای منعقد شده در شهرداری رشوه می گرفته بطور مثال یک پروژه ای 22 میلیاردی با مبلغ 44 میلیارد تومان بسته می شد و الباقی در جیب این فرد می رفت تا جایی که حسابهای مالی در خارج از کشور داشته و در پاریس نیز منزلی خریداری کرده است .

این فرد با اکثریت مطلق شورای فلان شهر برکنار شد حال چطور شورای شهر گرگان دنبال این فرد است ، نمی دانیم ؟

از طرفی یکی دیگر از همین گزینه های نهایی سابقه بازداشتی به دلایل مسائل سیاسی دارد که انتخاب او هم محل بحث است که شورای شهر گرگان به دلیل همسو بودن با دیدگاه سیاسی این فرد او را تا به این نقطه از انتخاب رسانده است .

به هر حال شهرداری گرگان فردی شجاع ، جسور ، پاکدست و کارکن می خواهد که بتواند باعث تحول شهر شود و دومین شهر پرجمعیت شمال را به آنچه که شایسته آن است برساند .

/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار