فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان:

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان گلستان گفت: با اجرای حکم قلع وقمع در پرونده‌های تشکیل شده، تاکنون ۴۶۱ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی به بیت‌المال برگردانده شد تا دست متصرفان به عرصه‌های ملی کوتاه شود.

تشکیل پرونده تخریب، قطع درخت، تجاوز و چرای غیرمجاز در دستگاه قضا

به گزارش گلستان24؛سرهنگ محمود کیان‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره تخلفات در عرصه‌های ملی و منابع طبیعی استان اظهار داشت: در 6 ماه گذشته بیش از 825 پرونده تخلفات در این حوزه در دادگستری استان گلستان تشکیل شده است.

وی افزود: استان گلستان دارای یک میلیون و 400 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی است که شامل جنگل و مرتع است که حفظ و صیانت از آنها برعهده پرسنل منابع طبیعی استان است.

فرمانده یگان حفاظت منابع‌طبیعی استان گلستان تاکید کرد: در 6 ماه گذشت 825 پرونده تخریب، قطع درخت، تجاوز و چرای غیرمجاز، قاچاق محمولات جنگلی و تصرف در دستگاه قضایی استان گلستان تشکیل شده است.

سرهنگکیان‌پور افزود: در سنوات گذشته 184پرونده در دستگاه قضایی استان تشکیل شده که حکم به خلع ید آنها داده شده و رای به نفع مدعی عموم صادر شد. 

وی تصریح کرد: با اجرای حکم قلع وقمع در این پرونده ها 461هکتار از عرصه های منابع طبیعی به بیت المال برگردانده شد تا دست متصرفان به عرصه‌های ملی کوتاه شود و ما برای حقوق این عرصه‌ها با وجود کمبود نیرو همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان گلستان خاطر نشان کرد: مردم همکاری خوبی با یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان داشته اند و شماره تلفن 1504 آماده دریافت گزارشات وشکایات مردمی درباره خسارت به عرصه‌های منابع طبیعی است.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار