معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان از ویزیت رایگان شهروندان در کلینیک موسی‌بن جعفر شهرستان گرگان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته ناجا امروز ویزیت رایگان در کلینیک موسی‌بن جعفر انجام می‌شود.

ویزیت رایگان شهروندان گرگانی در کلینیک موسی بن جعفر

به گزارش گلستان24؛علی بهرامی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت هفته ناجا امروز ویزیت رایگان شهروندان در کلینیک موسی‌بن جعفر شهرستان گرگان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در پنجمین روز از هفته ناجا قرار داریم و به همین مناسبت ویزیت رایگان در شهرستان گرگان و گنبدکاووس برای شهروندان انجام می‌شود.

* برگزاری همایش تجلیل از حافظان و فعالان قرآنی در گرگان/ مراسم نشست امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان ابراز کرد: پنجمین روز از هفته ناجا با شعار پلیس، قانونگرایی، انضباط اجتماعی و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

بهرامی از برگزاری مسابقات ورزشی در پنجمین روز از هفته ناجا خبر داد و خاطرنشان کرد: صبح امروز مسابقه رالی اتومبیلرانی برگزار شد که با حضور همکاران نیروی‌انتظامی و مردم شورت گرفت.  

وی از برگزاری همایش تجلیل از حافظان و فعالان قرآنی خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز همایش تجلیل از حافظان و فعالان قرآنی در شهرستان گرگان را خواهیم داشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: برگزاری نشست امر به معروف و نهی از منکر و برنامه‌های علمی تخصصی با علل و عوامل افزایش تخلفات ناشی از موتورسیکت از جمله برنامه‌هایی است که امروز به مناسبت هفته ناجا برگزار خواهد شد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار