معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان:

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان از راه‌اندازی شهرک آموزش ترافیک در شهر گرگان خبر داد.

برگزاری مانور شهری موتورسیکلت‌سوارهای قانونمند در گرگان

به گزارش گلستان 24؛علی بهرامی صبح امروز با گرامیداشت هفته ناجا در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: شهرک آموزش ترافیک در گرگان راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: امروز چهارمین روز از هفته ناجا را سپری می‌کنیم و برنامه‌های متعددی در این روز در سطح استان گلستان اجرایی می‌شود.

* مانور شهری موتورسیکلت‌سوارهای قانونمند در گرگان برگزار می‌شود/ برگزاری نشست با نخبگان دانشگاهی و مشاورین امور بانوان ادارات با محوریت عفاف و حجاب

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان ابراز کرد: چهارمین روز از هفته ناجا به عنوان «پلیس، آموزش همگانی، مشارکت و پیشگیری اجتماعی» نامگذاری شده است.

بهرامی در خصوص برنامه‌های هفته ناجا در استان گلستان خاطرنشان کرد: برنامه ورزش صبحگاهی به صورت سراسری امروز صبح در سراسر استان گلستان آغاز شد.

وی از راه‌اندازی شهرک آموزش ترافیک در گرگان خبر داد و اذعان کرد: برگزاری مانور شهری موتورسیکلت‌سوارهای قانونمند از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی گلستان در هفته ناجا محسوب می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان یادآور شد: فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان امروز در مسجد قائمیه واقع در خیابان گرگان‌جدید شهرستان گرگان در راستای ملاقات با مردم حضور خواهد داشت.

بهرامی از برگزاری نشست با نخبگان دانشگاهی در گرگان خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های نیروی انتظامی استان گلستان نشست با نخبگان دانشگاهی و مشاورین امور بانوان ادارات با محوریت عفاف و حجاب خواهد بود.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار