مدیر کل فرودگاه های استان گلستان:

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان از راه اندازی خط جدید پروازی در مسیر تهران-گرگان-تهران با یک فروند هواپیمای جدید امبرائر 145 خبر داد.

راه اندازی خط جدید پروازی گرگان به تهران + تصاویر

به گزارش گلستان24؛به نقل از کاسب امین؛ "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص راه اندازی این خط جدید پروازی در مسیر تهران به گرگان گفت: این خط جدید پروازی توسط یک فروند هواپیمای امبرائر 145 دائرگردیده است.

وی افزود: این پرواز در مسیر تهران- گرگان و تهران راه اندازی شده است که میتواند مساوفران این خط پروازی را جا به جا نماید.

"آذری" در پاسخ به این سوال که این پرواز در چه روز هایی خدمت رسانی ک می کند، تصریح کرد: در حال حاضر این خط پروازی در روز های سه شنبه اقدام به فروش بلیط در این مسیر پروازی کرده است.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان با بیان این مطلب که، این خط جدید پروازی از سوی شرکت هواپیمایی "پوپا ایر" راه اندازی شده است، اظهار کرد: امروز سه شنبه، نخستین برنامه پروازی این هواپیما، در استان گلستان عملیاتی می شود که در ساعت 18:35 دقیقه فرودگاه مهر آباد را به مقصد گرگان ترک خواهد کرد و همچنین در ساعت 20:30 دقیقه فرودگاه گرگان را به مقصد مهرآباد ترک می کند.

گفتنی است، امبرائر، یک شرکت هوافضای برزیلی است، که در زمینه تولید هواپیماهای مسافربری، تجاری و نظامی، همچنین تولید جنگ‌افزار و نیز ارائه خدمات، سرویس‌ها و فناوری‌های هوافضا فعالیت می‌نماید.

این شرکت، در سال 1969 توسط دولت برزیل تاسیس شد که در ابتدای دهه 1990 این شرکت تا مرز ورشکستگی پیش رفت، که در سال 1994 با آغاز فرایند خصوصی‌سازی توسط دولت برزیل، از ورشکستگی نجات یافت.

راه اندازی خط جدید پروازی گرگان به تهران1

راه اندازی خط جدید پروازی گرگان به تهران2

راه اندازی خط جدید پروازی گرگان به تهران3

راه اندازی خط جدید پروازی گرگان به تهران4

راه اندازی خط جدید پروازی گرگان به تهران5

ارسال نظر

آخرین اخبار