پس از پیگیری‌های خبرگزاری فارس درخصوص روند درمان «عماد» کودک مشهور حادثه تروریستی مجلس، خانواده این کودک امروز با رئیس مجلس دیدار کردند.

دیدار خانواده کودک مشهور حادثه تررویستی مجلس با رئیس مجلس

پس از پیگیری‌های خبرگزاری فارس درخصوص روند درمان «عماد» کودک مشهور حادثه تروریستی مجلس، خانواده این کودک امروز با رئیس مجلس دیدار کردند.

به گزارش گلستان24، «عماد اسماعیل‌نژاد» کودک 2.5 ساله‌ای است که دچار نوعی بیماری نادر کبدی است که باید برای درمان پیوند مغز استخوان انجام دهد و آزمایش‌ لازم برای این جراحی نیز به آلمان ارسال شود‌‌‌. خانواده عماد که برای دریافت کمک از مجلس در زمینه درمان کودک خود از گرگان به تهران مراجعه کرده‌ بودند، در جریان حادثه تروریستی تهران گرفتار شده اما توسط ماموران امنیتی نجات پیدا کردند‌‌‌.

عکس این کودک دو ساله که دوساله که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت. پس از منتشر شدن اخبار و گزارش‌هایی در خصوص بیماری این کودک برخی از مسئولان قول مساعد برای کمک به این خانواده را دادند اما پس از گذشت چند ماه از وعده‌های داده شده، خبرنگار خبرگزاری فارس برای پیگیری روند درمان «عماد» به سراغ خانواده وی رفت که در این دیدار پدر عماد با گلایه‌هایی خواستار دیدار با رئیس مجلس شد.

البته با توجه به اینکه این خانواده برای ادامه روند درمان عماد مجبور به مهاجرت و سکونت در تهران شده‌اند، از جمله خواسته‌های این پدر فراهم شدن شغلی در تهران بود.

پس از پیگیری‌های ما در خصوص روند درمان «عماد» کودک مشهور حادثه تروریستی مجلس و انتشار گزارشی در این زمینه، قرار است تا ساعتی دیگر خانواده این کودک که بیماری نادر ژنتیکی مبتلا است با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کنند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار