حجت الاسلام و المسلمین احمدی:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مجموعه ای فاخر و کهن ترین نهاد مقدس در جمهوری اسلامی و موذن انقلاب اسلامی است.

اهل سنت همواره پای انقلاب اسلامی ایستادند

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، امروز (19 مهر) در همایش سراسری روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ضمن قدردانی از کسانی که افتخار میزبانی از این رویداد فرهنگی و حرکت فاخر فرهنگی را به گلستان داده اند، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مجموعه های فاخر و کهن ترین نهاد نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و اعتقاد دارم که این شورا، موذن انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: موذن به تعبیر امروزی زنگ بیدار باش و دعوت به عمل خیری است که این افتخار در روایات ما در باب موذن بسیار گرانسنگ است.

 

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: موذنان انقلاب اسلامی امروز گردهم آمدند تا پیرامون مباحثی که برآن مأموریت دارند و مبانی که بر آن از ناحیه ولایت امر مأمور هستند، بپردازند.

 

وی گفت: نگاه مدیریتی، هم اندیشی و نوعی جمع اندیشی و نگاه مشارکتی در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات خودنمایی می کند.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به وجود 4 هزار شهید گرانقدر در استان، تأکید کرد: این استان دارای حیات سیاسی است. همین که در برابر خود، دشمنان، سخنوران منحرف و قلم های زهرآهگینی داریم اما از سوی دیگر انسان هایی در میدان داریم  که مجاهدت های سراز پا نشناخته دارند که برآیند آن را می توانیم با افتخار ارائه کنیم.

 

وی با بیان اینکه بیش از 33 درصد جمعیت استان را اهل سنت تشکیل می دهند، اظهار کرد: اهل سنت همواره پای انقلاب اسلامی ایستادند و برای همین است که گروه های تکفیری نمی توانند در این استان نفس بکشند.

 

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در موذنی انقلاب و صیانت از آن وظیفه سنگینی را عهده دار است که تلاش بر این است که روح انقلابی بودن، رصد انقلابی بودن، عمل به موقع انقلابی بودن را فراهم کند.

 

وی یادآور شد: در فتنه 88 گلستان به رغم تمایلاتی که به جریان مذکور داشت اما وقتی ندای رهبر و ولایت را می گیرد یک روز قبل از 9 دی جریان فتنه را سرکوب می کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: بسترهای انقلابی بودن، روحیه انقلابی داشتن، رصد انقلابی کردن، سرعت، دقت و هزینه در مسیر انقلابی ماندن از مبانی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مکلف به تبیین آن است و این تکلیف در مسیر امانتی است که 4 هزار شهید بر عهده ما گذاشته است.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار