در یکشنبه جاری

کارشناس هواشناسی گلستان از ورود سامانه بارشی به این استان خبر داد و گفت: در بعدازظهر روز یک‌شنبه 23 مهرماه جاری انتظار داریم که سامانه سرد بارشی وارد گلستان شود.

سامانه بارشی در گلستان

به گزارش گلستان24، محمد بلبلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: انتظار داریم که سامانه سرد بارشی بعدازظهر روز یک‌شنبه 22 مهرماه جاری وارد استان گلستان شود.

وی از کاهش دمای هوا در سطح استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: دمای هوای شهرستان گرگان 15 درجه سانتیگراد بالای صفر است و نسبت به روز گذشته شاهد کاهش سه درجه‌ای دما هستیم.

کارشناس هواشناسی گلستان با بیان اینکه اینچه‌برون گرمترین نقطه استان گلستان معرفی شده است، ابراز کرد: طی شبانه‌روز گذشته گرم‌ترین شهرستان اینچه‌برون با دمای 26 درجه‌سانتیگراد گزارش شده است و شهرستان گنبدکاووس با دمای 13 درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهر استان گلستان معرفی شد.

بلبلی از آسمانی صاف تا قسمتی ابری طی روز آینده در گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: انتظار داریم در روز آینده شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری در سطح استان گلستان باشیم و گاهی نیز افزایش ابر و وزش باد را در آسمان گلستان تجربه کنیم.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی وارد گلستان می‌شود، اذعان کرد: سامانه بارشی از بعدازظهر یک‌شنبه وارد استان گلستان خواهیم بود که پیامد آن ابتدا وزش شدید باد، افزایش ابر و بارش پراکنده باران خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گلستان از کاهش شدید دمای هوا در روز دوشنبه جاری در سطح استان گلستان خبر داد و گفت: در روز دوشنبه 24 مهرماه جاری کاهش پدیده ابر را شاهد خواهیم بود و شب سه‌شنبه نیز شاهد مواج بودن دریای خزر، افزایش ابر، مه، رعد و برق و رگبار و کاهش شدید دما را در سطح استان گلستان شاهد خواهیم بود.

بلبلی از بارش برف در مناطق کوهستانی استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در دوشنبه شب 24 مهرماه جاری شاهد کاهش دمای هشت لغایت 12 درجه سانتیگرادی در سطح استان گلستان خواهیم بود و در نقاط کوهستانی شاهد بارش برف  خواهیم داشت.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار