مدیر امور منابع آب گرگان و آق قلا:

مدیر امور منابع آب گرگان و آق قلا گفت: با حضور به موقع اکیپ های گشت و بازرسی تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی امسال از حفر و بهره برداری 50 حلقه چاه غیرمجاز در این دو شهرستان جلوگیری و پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارسال شد.

لایروبی و ساماندهی رودخانه زیارت و سرشاخه های قره سو

به گزارش گلستان24، محسن جدیدی روز شنبه اظهار کرد: باتوجه به خشکسالی وبحران آب در استان این اقدامات در جهت تعادل بخشی و حفظ منابع آب های زیرزمینی انجام می شود.
وی همچنین افزود: در پی گزارش های مردمی مبنی بر کف شکنی غیرمجاز شبانه یک حلقه چاه در روستای درویش آباد گرگان، گروه گشت و بازرسی تعادل بخشی منابع آب با هماهنگی پاسگاه انتظامی به محل مراجعه و پرونده حقوقی جهت سیر مراحل قانونی مطابق با ماده 45 قانون توزیع عادلانه آب به مراجع قضایی ارسال گردید.

*لایروبی و ساماندهی رودخانه زیارت و سرشاخه های قره سو
مدیر امور منابع آب گرگان و آق قلا از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه زیارت و سرشاخه های قره سو در محوطه روستای قربان آباد نیز خبر داد. 
مهندس جدیدی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به روستای قربان آباد آق قلا و جاده گرگان به آق قلا، این عملیات با اعتبار یک میلیارد و150 میلیون ریال در حال انجام است.
وی تصریح کرد: طبق پیش بینی های انجام شده و در صورت تخصیص به موقع، عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه های شهرستان گرگان و آق قلا با حجم 30 کیلومتر تا پایان سال 96 در اولویت کاری واحد مهندسی رودخانه ها و سواحل این امور قرار دارد.

/ آب منطقه ای استان گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار