امام جمعه شهرستان گنبدکاووس:

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه انسجام و وحدت ملی، بهترین پاسخ به اظهارات نابخردانه ترامپ است، گفت: دشمن در رابطه با سخنان خود راجع به سپاه, می‌خواست بین دولت و مردم دوگانگی ایجاد کند, اما متوجه شد مردم پشت سر مجموعه انقلاب و کشور هستند.

مردم پشت سر مجموعه انقلاب و کشور هستند

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز با اشاره به سخنان اخیر ترامپ درباره کشورمان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهترین و شیرین‌ترین عکس‌العمل‌ها را وزیر امور خارجه, دولت و فرماندهی کل قوا با هم داشتند که این امر نشان و نماد وحدت ملی بین مقام معظم انقلاب, دولت و مردم است.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: دشمن در رابطه با سخنان خود راجع به سپاه, می‌خواست بین دولت و مردم دوگانگی ایجاد کند, اما متوجه شد مردم پشت سر مجموعه انقلاب و کشور هستند. مردم ما از همه اقوام مختلف و با سلیقه‌های متفاوت و جناح‌های خاص, در موقع احساس خطر, انسجام و وحدت ملی خود را حفظ می‌کنند و در مقابل ظلم می‌ایستند.

وی یادآور شد: این حرکت رئیس‌جمهور آمریکا, دو منفعت برای ما داشت یکی اینکه چهره واقعی آمریکا که غیرقابل دفاع و شیطانی بود, برای مردم روشن شد و اگر تعداد معدودی تحلیل‌شان این بود که, آمریکا مانند گاو شیرده است و به جای شاخ آن می‌توان از شیرش استفاده کرد, مشخص شد که این شیر به درد مردم ایران نمی‌خورد و قابل استفاده کشورهای شیاطین دیگر است.

امام‌جمعه گنبدکاووس اظهار داشت: همه کشورها حتی کشورهایی که رقیب و دشمن ایران هستند, احساس می‌کنند باید کنار ما بایستند و با ما همکاری کنند. آمریکا بدون هیچ علت روشن و تنها به علت اینکه, صهیونیست‌ها تهدید شده بودند از یونسکو خارج شد و تنها کشوری است که از اسرائیل حمایت می‌کند.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار