کارشناس روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان :

کارشناس روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان گفت: جایگاه‌های سی‌ان‌جی و مخازن سی‌ان‌جی خودروهای عمومی را به طور ادواری کنترل می‌کنیم تا یک سفر ایمن را برای کسانی که با خودرو تردد می کنند رقم زده باشیم.

کنترل ادواری جایگاه سی‌ان‌جی و مخازن سی‌ان‌جی خودروها

به گزارش گلستان24؛فرشته سلطانی ظهر امروز با گرامیداشت هفته استاندارد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: جایگاه‌های سی‌ان‌جی و مخازن سی‌ان‌جی خودورهای عمومی را به طور ادواری و مرتب کنترل می‌کنیم تا یک سفر ایمن را برای کسانی که با خودرو تردد می‌کنند را رقم زده باشیم.

وی با بیان اینکه امروز دومین روز از هفته ملی استاندارد است، تصریح کرد: دومین روز هز هفته استاندارد به نام «استاندارد و سفر هوشمند» نامگذاری شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان درخصوص برنامه‌های اداره‌کل استاندارد گلستان در هفته استاندارد تصریح کرد: در دومین روز از هفته استاندارد تعدادی از همکاران ما در اداره بهزیستی گلستان از مرکز گلستان به شهرستان گنبدکاووس حرکت می کنند و بعد از بازدید از ائمه جمعه در شهرستان گنبد کاووس بازدید از مراکز عرضه سوخت مایع خواهند داشت.

سلطانی افزود: ما جایگاه‌های سی ان جی و مخازن سی‌ان‌جی خودورهای عمومی را به طور ادواری و مرتب کنترل می‌کنیم تا یک سفر ایمن را برای کسانی که با خودرو تردد می‌کنند را رقم زده باشیم.

وی گفت: در سفر هوشمند که سازمان استاندارد در هفته ملی سال جاری به آن پرداخته شده است داریم به چشم اندازی فکر می‌کنیم که در آن وقتی سرنشین خودرو از یک مبدا به یک مقصدی فکر می‌کند تمام تکنولوژی‌ها و تمام فناوری‌هایی که  بین راه قرار گرفته است او را در جهت یک سفر ایمن یاری کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان خاطرنشان کرد: فرض کنیم تجهیزاتی داشته باشیم که نقص خودرو را به سرنشین اطلاع بدهد و تمام تجهیزاتی که به سرنشین کمک کند تا از مبدا تا مقصد را کمک کند تا یک سفر ایمن و سالم را برای سرنشین داشته باشد که این امر با وجود نخبگان و ایده پردازانی که در کشور داریم این چشم انداز دور نیست.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار