در پی اقدامات خصمانه و تهدیدآمیز دولت امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ 2 معمارباشی فرماندهی و حجت الاسلام عبدی رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 30 گرگان و همچنین جناب سرهنگ اثنی عشریه فرماندهی تیپ ۲۳۰ گرگان پیام مشترکی را صادر کردند.

بیانیه 3 مقام ارتشی گلستان در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ

به گزارش گلستان24؛به نقل از پاسرو؛  متن بیانیه سه مقام ارتشی گلستان در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین

سپاه؛ نیروی مقتدر دفاع از انقلاب، ارزش های اسلامی و انقلابی و ضامن امنیت کشور  است. این نهاد انقلابی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و در همه عرصه ها و برهه‌ها، هماره نقش خود را به عنوان رکن رکین «امنیت‌ساز» کشور ایفا و اثبات کرده است و چه زیبا آن پیر فرزانه، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که «اگر سپاه نبود، کشور نبود.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان در راه و تداوم «امنیت» و «صیانت از  انقلاب »   بی‌دریغ و جانانه تلاش کرده و خوش درخشیده است که امروز محبوب قلب هر ایرانی منصف و آزاده و مورد هجوم دشمنان نظام و انقلاب است. تا آنجا که مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا  در وصف این نهاد انقلابی و ارزشی فرمودند: «انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهمی از کارنامه سپاه پاسداران است.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و در سایه همکاری‌های نیروهای مقتدر مسلح کشور با یکدیگر، امروز شاهد توفیقات روزافزون همه نیروها از جمله سپاه در عرصه‌های نظامی، دفاعی و امنیتی هستیم و توانمندی سپاه با حضور نیروهای متعهد، انقلابی و متخصص و رویش شهید «حججی‌ها» رعشه بر دل دشمنان و بدخواهان کشور و نظام اسلامی افکنده است.

کارکنان و فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان اقدام خصمانه و سرشار از نفرت آمریکا علیه بزرگترین نهاد ضد تروریستی یعنی سپاه را محکوم کرده و آن را سند محکم موفقیت‌های سپاه و استیصال دشمنان می داند. حمایت از این نهاد ولایی، ارزشی و انقلابی «اعتقاد و باور ملی و مردمی» است و هیچ حرکت خصمانه‌ای مانع از توفیقات روزافزون سپاه نخواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار