سرپرست فوریت‌های پزشکی گلستان:

سرپرست مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: ۱۱ دستگاه آمبولانس گلستان مجهز به دستگاه الکتروشوک شد.

۱۱ دستگاه آمبولانس گلستان مجهز به دستگاه الکتروشوک شد

به گزارش گلستان24؛ علیرضا کمال غریبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه آمبولانس در اختیار داریم که از این تعداد ۵۲ مورد فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه مابقی آمبولانس ها نقش پشتیبان را برعهده دارند، افزود: تمامی آمبولانس های ما در مناطق شهری، جاده ای نقاط صعب العبور و کوهستانی مستقر هستند و ارائه خدمات می کنند.

 سرپرست مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: طی چهار سال اخیر غریب به ۴۰ دستگاه آمبولانس جدید وارد استان شد.

وی افزود: با توجه به اینکه استان گلستان زیاد نیاز به آمبولانس ندارد اما هر تعدادی که به استان اختصاص داده شود ما استقبال خواهیم کرد.

کمال غریبی تصریح کرد: نوسازی آمبولانس های بیمارستان های استان جزو برنامه های ما به شمار می آید.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم طی چند روز گذشته ۱۱ دستگاه الکتروشوک را وارد ناوگان خود کنیم که امید است به زودی این دستگاه وارد مابقی شهرهای این استان شود.

سرپرست مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: ارزش ریالی هریک از این دستگاه ها به میزان ۲۵ میلیون تومان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار