با هدف حمایت از سپاه پاسداران و تمامیت ارضی کشور انجام شد؛

پس از یاوه گویی های ترامپ در سخنرانی اش چهره ها و ائمه جمعه اهل سنت و شیعه و نمایندگان مجلس به اظهارات ترامپ واکنش نشان دادند و آن را محکوم کردند.

واکنش ائمه جمعه اهل سنت و شیعه و نمایندگان مجلس به اظهارات ترامپ

به گزارش گلستان24؛ حجت الاسلام حسین طاهری امام جمعه رامیان درباره مواضع ترامپ در برابر ایران در گفتگو با گل رامیان گفت: متاسفانه از زمانی که ترامپ به این موقعیت رسید، مواضع و حرف هایی زد که نشان دهنده نداشتن تعادل فکری و روحی درست بوده است.

وی اظهار کرد: آمریکا با حمایت از داعش و جنگ های خاورمیانه، کل مجموعه و سیستم بین الملل را با بر هم زده است.

حجت الاسلام طاهری افزود: حرف های زشت و نادرست ترامپ خلاف مقررات بین المللی و بخاطر ترس از جایگاه مستحکم و قدرتمند ایران در منطقه است.

وی بیان کرد: چون در این مدت با حکایت ایران در مقابله با داعش که مورد حمایت آمریکاست در عراق و سوریه ضربات زیادی را متحمل شدند.

 

امام جمعه رامیان عنوان کرد: در همین راستاست که با این حرف های بی اساس می خواهند برای ملت ایران مشکلاتی را بوجود بیاورند که در خیالات باطلی بسر می برند و راه به جایی نخواهند برد.

وی تصریح کرد: مذاکره هسته ای و برجام قراردادی بین المللی است و با خروج آمریکا این قرار بهم نمی خورد.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل سخنان بی اساس ترامپ با اتحادی بیشتر از قبل خواهیم ایستاد و شیطنت های آمریکا را خنثی خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:

طهماسبی : ناکام ماندن دسیسه های آمریکا در منطقه باعث هزیان گویی ترامپ شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در واکنش به سخنان جاهلانه دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا و در پیامی این اظهارات ضد ایرانی را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

مواضع خصمانه و اظهارات سراسر غیر واقعی و دروغ پردازی های رئیس جمهور آمریکا بر علیه کشور ایران نمایانگر مواضع خصمانه کشور آمریکا علیه ملت شهید پرور ایران اسلامی بود و بار دیگر استیصال و واهمه آنها را در مقابل اراده مستحکم مردم ایران نمایان ساخت.

درماندگی و عصبانیت از روند رو به رشد جمهوری اسلامی ایران و ناکام ماندن نقشه ها و دسیسه های آمریکا در منطقه خاورمیانه باعث استیصال شدید مقامات بلند پایه ایالات متحده آمریکا شده و رئیس جمهور این کشور را به هزیان گویی و بیان و خزعبلات علیه جمهوری اسلامی ایران وادار کرده است.

 

برجام یک سند معتبر بین المللی بوده و عدم تائید آن از سوی دونالد ترامپ فاقد هرگونه ارزشی است و عملاً رئیس جمهور آمریکا با چنین اظهاراتی نشان داد که از حداقل دانش سیاسی نیز برخوردار نیست.

امروز نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریسم در منطقه غیر قابل انکار است و اگر اقدامات به موقع سپاه نبود دامنه تروریسم مرزهای کشور را در بر می گرفت . سپاه پاسداران با رشادت های تاریخی 8 سال دفاع مقدس در کنار سایر قوای مسلح و مردمی و پس از آن به عنوان مانع محکمی در برابر گروههای تروریستی تکفیری و اقدامات آنها و عامل اصلی بازگشت تدریجی آرامش و ثبات در منطقه بوده است.

بی شک تکرار این چنین اظهارات خصمانه و سفیهانه از سوی سردمداران جبهه استکبار جهانی باعث انزجار و نفرت هر چه بیشتر ملت بزرگ ایران و تمام آزاده خواهان جهان از آنها خواهد شد.

واکنش مسئولین ارشد ارتش در گلستان به یاوه گویی ترامپ/

سپاه؛ نیروی مقتدر دفاع از انقلاب و ضامن امنیت کشور است / رویش شهید «حججی‌ها» رعشه بر دل بدخواهان نظام اسلامی افکنده

در پی اقدامات خصمانه و تهدیدآمیز دولت امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ 2 معمارباشی فرمانده ، حجت الاسلام عبدی رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 30 گرگان و سرهنگ اثنی عشریه فرماندهی تیپ ۲۳۰ گرگان پیام مشترکی را صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین

سپاه؛ نیروی مقتدر دفاع از انقلاب، ارزش های اسلامی و انقلابی و ضامن امنیت کشور  است. این نهاد انقلابی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و در همه عرصه ها و برهه‌ها، هماره نقش خود را به عنوان رکن رکین «امنیت‌ساز» کشور ایفا و اثبات کرده است و چه زیبا آن پیر فرزانه، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که «اگر سپاه نبود، کشور نبود. »

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان در راه و تداوم «امنیت» و «صیانت از  انقلاب »  بی‌دریغ و جانانه تلاش کرده و خوش درخشیده است که امروز محبوب قلب هر ایرانی منصف و آزاده و مورد هجوم دشمنان نظام و انقلاب است. تا آنجا که مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا  در وصف این نهاد انقلابی و ارزشی فرمودند: «انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهمی از کارنامه سپاه پاسداران است.»

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و در سایه همکاری‌های نیروهای مقتدر مسلح کشور با یکدیگر، امروز شاهد توفیقات روزافزون همه نیروها از جمله سپاه در عرصه‌های نظامی، دفاعی و امنیتی هستیم و توانمندی سپاه با حضور نیروهای متعهد، انقلابی و متخصص و رویش شهید «حججی‌ها» رعشه بر دل دشمنان و بدخواهان کشور و نظام اسلامی افکنده است.

کارکنان و فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان اقدام خصمانه و سرشار از نفرت آمریکا علیه بزرگترین نهاد ضد تروریستی یعنی سپاه را محکوم کرده و آن را سند محکم موفقیت‌های سپاه و استیصال دشمنان می داند.

حمایت از این نهاد ولایی، ارزشی و انقلابی «اعتقاد و باور ملی و مردمی» است و هیچ حرکت خصمانه‌ای مانع از توفیقات روزافزون سپاه نخواهد شد.در وصف این نهاد انقلابی و ارزشی فرمودند: «انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهمی از کارنامه سپاه پاسداران است.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

نورقلی پور: اظهارات سخیف ترامپ هیچ خللی در اراده مردم ایران ایجاد نمی‌کند

رامین نورقلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرگز با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور ایلات متحده  آمریکا اظهار داشت: دیگر کشورهای عضو برجام در رد سخنان ترامپ متحد بوده و بر پایه‌بندی به برجام تاکید می‌کنند و حتی دیدگاه‌های وی را محکوم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دیدگاه ترامپ بر هم زننده برجام نیست؛ اظهار داشت: هر چند ممکن است آمریکا از برجام خارج شود اما جمهوری اسلامی با همکاری کشورهای دیگر عضو 1+5 به همکاری خود ادامه می‌دهد و خللی در روابط بین‌المللی ما ایجاد نخواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به رجز خوانی رئیس جمهور آمریکا در خصوص سپاه اشاره کرد و گفت: اظهارات وی به هیچ عنوان مورد تایید مردم ایران و منطقه نیست.

 

نورقلی‌پور با بیان اینکه سپاه از بدو انقلاب تا کنون خدمات شایان و بی بدیلی را در حفظ انقلاب و نظام داشته است؛ تاکید کرد: مجلس همواره پشتیبان قوی برای سپاه بوده و از این پس نیز خواهد بود و با قدرت برای هرگونه حمایت و کمک آماده است.

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی، استفاده از نام جعلی خلیج عربی از سوی ترامپ را به شدت محکوم کرد و افزود: ترامپ نمی‌تواند به یکباره نام خلیج فارس را تغییر دهد.

نورقلی پور اظهار داشت: اگر چه برخی از کشورها از این نام جعلی استفاده می‌کنند اما براساس اسناد و مدارکی که از گذشته در سازمان ملل وجود داشته است نام خلیج فارس به اثبات رسیده و به صورت رسمی در مجامع بین المللی استفاده می‌شود.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سخنان ترامپ نمی‌تواند هیچ خدشه‌ای بر نام خلیج همیشه فارس وارد کند.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی:

سپاه پاسداران امنیت منطقه و مسلمین را تضمین کرده است

آخوند محمد امین صفری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کلاله درباره اظهارات اخیر ترامپ درباره کشورمان اظهار داشت: سپاه پاسداران نیروهای انقلابی و جان بر کف اسلام هستند که برای بقاء اسلام و نجات مسلمین جان خود را فدا می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت شهرفراغی افزود: سپاه امنیت منطقه و مسلمین را تضمین کرده و با توجه به اینکه آمریکا در منطقه به علت وجود سپاه و نیروهای مدافع حرم به اهداف شوم خود نرسیده این یاوه‌گویی‌ها را بیان می‌کند.

آخوند صفری تصریح کرد: ملت ایران چه اهل شیعه و چه اهل سنت پشتیبان ولایت فقیه و سپاه و دیگر ارگان‌ها هستند و وحدت خود را از دست نخواهند داد و از این حرکات و سخنان ترامپ وحشتی به دل ندارند.

 

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی تاکید کرد: آمریکا ادعای آزادی و آزادگی می‌کند، اما در عمل همه ملت‌های مظلوم مانند سوریه، یمن، عراق و دیگر کشورها را به خاک و خون کشیده تا بتواند حاکم کشورها شده و منافع بیشتری در جهان داشته باشد.

آخوند صفری یادآور شد: ماهیت این کشور استکباری برای همه مبرهن و آشکار است و بی‌دینی و بی‌وجدانی خود راثابت کرده و در پی تخریب کشورها است.

امام جمعه اهل سنت شهرفراغی گفت: البته استکبار و صهیونیست می‌دانند که با وجود مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران، نیروی نظامی و انتظامی، دولت و مسئولان نمی‌توانند به ایران نزدیک شوند و ملت ایران امتحان خود را در بیش از 30 سال از انقلاب نشان دادند که همواره مطیع رهبر انقلاب هستند.

آخوند صفری اظهار کرد: ما ملت ایران به ویژه اهل سنت ضمن محکوم کردن این حرکت ترامپ، به همه جهانیان اعلام می‌کنیم که تابع رهبر انقلابمان هستیم و هیچ‌گاه از مقاومت و ایستادگی دست برنمی‌داریم و با توجه به آیه قرآن مجید، عاقبت پیروزی نصیب متقین خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان:
 
آمریکا با تحریم‎های جدید «برجام» را زیرپا گذاشت/ دولت اقدامات بازدارنده در مقابل بدعهدی آمریکا داشته باشد/ روحانی در تحقق شاخص‎های اقتصاد مقاومتی اهل «اقدام و عمل» باشد

 حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سخنان ترامپ حرف‎های جدیدی نیست، حرف‎هایی است که روسای جمهور سابق آمریکا نیز نسبت به جمهوری اسلامی ایران مطرح می‎کردند؛ فقط ادبیات ترامپ ممکن است بی‎ادبانه‎تر و گستاخانه‎تر باشد.

وی تصریح کرد: همانطور که بارها مقام معظم رهبری فرمودند دشمنی آمریکا با ایران یک دشمنی عمیق و تاریخی است، از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده و نظام اسلامی برقرار شده است و شعارهای ضداستکباری را مطرح کرده این سیاست آمریکا بوده که نهایت دشمنی را نسبت به ایران روا دارد.

* اتهامات ترامپ برای جلوگیری از پیشرفت‎های علمی و تکنولوژی صلح‎آمیز هسته‎ای است

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان افزود: سخنانی که ترامپ مطرح کرده جوانب مختلفی دارد یک بخش اتهاماتی است که نسبت به جمهوری اسلامی مطرح کرد این اتهامات سابقه طولانی دارد و همواره کشور ما را متهم کردند که به دنبال دستیابی سلاح هسته‎ای هستیم و این هدفی جز جلوگیری از پیشرفت‎های علمی، هسته ای و تکنولوژی صلح‎آمیز هسته‎ای ندارد کشورهای استکباری به دنبال این هستند تا سایر کشورها نتوانند به این تکنولوژی راهبردی دست پیدا کنند.

طاهری عنوان کرد: توهین دیگری که ترامپ مطرح کرده و کشور ما را به عنوان یاغی معرفی کرده است این لقب به آمریکا سزاوار است؛ یاغی‎گری‎های آمریکا در سراسر جهان در طول سالیان متمادی کاملا مشهود است و مصادیق متعددی دارد کشور ما هیچگونه تعدی، تجاوز و یاغی‎گری نسبت به کشورهای همجوار نداشته و همواره دست دوستی به سوی همسایگان و کشورهای منطقه دراز کرده است.

وی حضور نظامی ایران در کشورهای سوریه و عراق را برای دفاع از تمامیت ارضی آنها عنوان کرد و افزود: حضور نظامی ایران برای مقابله با تروریسم بوده و شاید بازرترین مصداق تروریسم در دهه اخیر که هم جهان بر آن اتفاق نظر دارد و جزو خطرناک‎ترین تروریست‎ها هستند داعش است.

*داعش دست‎پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی است

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان گفت: جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که بزرگترین مبارزه‎کننده علیه داعش بوده و توانسته در اوج مظلومیت کشورهایی که مبتلا به داعش بودند به آنها کمک کند.

طاهری بیان کرد: زمانی که هیچ کشوری حاضر نمی‎شد به داد مردم سوریه و عراق برسد جمهوری اسلامی بود که پا پیش گذاشت و شهدای فراوانی را برای مقابله با بزگترین و خطرناک‎ترین تروریست‎های زمان حاضر تقدیم کرد.

وی با دبیان اینکه ما داعش را با اسناد و مدارک فراوان دست‎پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی می‎دانیم، ابراز کرد: اما در میان گروهک‎های تروریستی در قرن اخیر خطرناک‎ترین آنها داعش بوده است که با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه سپاه قدس و مدافعان حرم توانستیم در برابر این تروریست خطرناک بایستیم و آنها را به شکست وادار کنیم.

 

* منتظریم خروج از برجام هر چه زودتر اتفاق بیفتد

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان گفت: نکته فریبکارانه دیگری که در سخنان رئیس جمهور آمریکا وجود داشت مسئله برجام بود؛ یکی از شعارهای برجسته ترامپ در دوران انتخابات ریاست جمهوری خروج آمریکا از برجام بود ما منتظریم خروج از برجام هر چه زودتر اتفاق بیفتد.

 طاهری بیان کرد: همانطوری که پیش‎بینی می‎شد آمریکا قصد خروج از برجام را ندارد چراکه با توجه به نقاط ضعفی که متاسفانه در اثر کوتاهی‎ها و خوش‎بینی‎های افراطی تیم مذاکره‎کننده در برجام اتفاق افتاده؛ دولت آمریکا می‎تواند فشارهایی را به کشور ما از طریق برجام وارد کند.

وی افزود: نزدیکان ترامپ به او توصیه کردند که اعلام خروج از برجام نداشته باشد و سعی کند به شکل کج‎دار و مریض برجام را حفظ کند و از این طریق بدون اینکه آشکارا برجام را نقض کرده باشد اما با تحریم‎های جدید عملا برجام را زیر پا گذاشتند.

* تحریم‎های جدید آمریکا علیه سپاه نشان‎دهنده تاثیرگذاری این نهاد مقدس است

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان تاکید کرد: توقع ما این است که در مقابل تحریم‎های جدیدی که هم در زمان اوباما اتفاق افتاد و هم ترامپ آن را اعمال می‎کند ما باید اقدامات مناسبی را انجام دهیم و مقابله به مثل کنیم تا واقعا در مقابل اقدامات نادرست آمریکا و نقض‎پیمان‎های آمریکا پاسخ مناسبی بدهیم.

طاهری گفت: مطلب دیگری که در سخنان ترامپ دیده می‎شود سخنانی است که علیه نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح شده و اینکه این نهاد مقدس را خواسته تا یک سازمان تروریستی جلوه دهد؛ این هم به خاطر خشم آمریکا از پیروزی‎هایی است که با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت علیه داعش اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: آقایانی که مدعی تقابل با تروریسم هستند به جای آنکه از اقدامات جوانمردانه و فداکارانه سپاه دفاع کنند سپاه را تخریب می‎کنند به همین بهانه آمریکا تحریم‎های جدیدی علیه سپاه و کشور ما اعمال می‎کنند این نشان‎دهنده تاثیرگذاری این نهاد مقدس است و اینکه امام راحل با یک بینش الهی این نهاد را تاسیس کردند و می‎دانستند که چه آثار و برکاتی مترتب بر تاسیس این نهاد مقدس خواهد شد.

* مواضع استکبارستیزانه آقای روحانی قابل تقدیر اما دیرهنگام بود/ توجه به توان و تولید داخلی در حد شعار باقی نماند

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان گفت: ما خوشحالیم که برخی از آقایان که در داخل قبلا نسبت به برخی از اقدامات سپاه خرده می‎گرفتند از خواب غفلت بیدار شدند و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت می‎کنند و جای این سوال باقی است که چرا در زمانی این آقایان با دشمنان نظام جمهوری اسلامی همنوا شده و این نهاد مقدس را زیرسوال می‎بردند.

طاهری ابراز کرد: با توجه به سخنان بی‎ادبانه و گستاخانه ترامپ و نقض عهدهایی که مکررا از سوی دولتمردان آمریکا نسبت به برجام انجام می‎شود توقع این است که دولت ما و هیئت نظارت بر برجام اقدامات مناسبی را در تقابل با آمریکا انجام دهند اقداماتی که بتواند بازدارنده باشد و از اعمال تحریم‎های جدید آمریکا علیه ایران جلوگیری کند.

وی مواضع استکبارستیزانه آقای روحانی را قابل تقدیر اما دیرهنگام خواند و گفت: توقع آن می‎رفت که خوش‎بینی به آمریکا در مذاکرات انجام نمی‎شد و هشدارها و دلسوزی‎های مقام معظم رهبری و سایر دلسوزان را جدی می‎گرفتند ولی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این مذاکرات تجربه جدیدی را برای ملت ما به همراه داشت و امیدواریم که در آینده چنین اتفاقاتی تکرار نشود.

طاهری بیان کرد: از طرف دیگر آقایانی که امروز مدعی هستند اقتصاد مقاومتی و توجه به توان و تولید داخلی را می‎خواهند جدی‎تر دنبال کنند این مسئله جای خوشحالی دارد هر چند باز هم دیرهنگام بوده است اما امیدواریم اینها در حد شعار باقی نماند و هر چه زودتر این اقدامات در راستای تحقق شاخص‎های اقتصادمقاومتی از سوی دولتمردان انجام شود.

 دبیر جامعه روحانیت مبارز گلستان مطرح کرد

رفتار آمریکا با ایران مغرضانه و بی‎ادبانه بود/ مسوولان گفتار را تبدیل به عمل کنند/ بیکاری و مسائل اقتصادی با حرف‎های شعاری درمان نمی‎‎شود
 
حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی عصر امروز در جمع سوگواران حسینی شهرستان گرگان اظهار کرد: نباید از سخنان بی‎پایه و اساس ترامپ رئیس‎جمهور آمریکا هراس داشته باشیم به نوعی با اسرائیل و عربستان و کشورهای وابسته در منطقه هماهنگ است حدود 40 سال است که از این مطالب مغرضانه و بی‎ادبانه داشته و دارند و آنها نمی‎خواهند اسلام ناب «شیعه» باشد.

وی با اشاره به خروج آمریکا از تعهدات برجام بر لزوم برخورد قاطعانه دولت در این خصوص تاکید و تصریح کرد: همه مسوولان باید گفتار را تبدیل به عمل کنند، هر لحظه ضعف، عقب‎نشینی و سستی؛ آمریکا را گستاخ‎تر می‎کند دولت و دولتمردان باید در مقابل این گستاخی با تمام توان بایستند و به فرامین رهبری عمل کنند.

*دولت نسبت به اقتصاد مقاومتی و اطاعت از فرامین رهبری در مقام عمل کوشا باشد

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان با تاکید بر اینکه دولت باید نسبت به اقتصاد مقاومتی؛ اتکا به توان داخلی و اطاعت از فرامین رهبری در مقام عمل کوشا باشد، گفت: انشاالله دولت به فرامین امام (ره) و مقام معظم رهبری عمل کنند و مسوولان همانند مردم  مواضع قاطعانه بگیرند و هراس نداشته باشند؛ با توکل به خداوند نصرت از آن ماست.

 

جمشیدی با اشاره به رفتارهای فریبکارانه آمریکا در برجام و عدم اجرای تعهدات آنها در لغو تحریم‎ها علیه ایران بیان کرد: ما نباید تسلیم شیطانی شویم که با یهود و صهیونست‎ها و کشورهای وابسته به آمریکا در منطقه یکی شدند تا اسلام و جمهوری اسلامی نباشد.

وی افزود: طبق دستورات قرآن و احادیث ائمه اطهار (ع) با قدرت با دشمن به خصوص دولتمردان آمریکا باید مقابله کنیم و از حمایت نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ساخت موشک و اسلحه‎های پیشرفته برای حفاظت از کشور عزیزمان و اهداف نظام اسلامی بکوشیم.

*رانت‎خواری، فساد اداری و حقوق‎های نجومی شایسته نظام اسلامی نیست

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان از قوای سه گانه و مسوولان اجرایی خواست تا به دستورات مقام ولایت عمل کنند و همه در قول و عمل و اجرای قوانین بتوانند جامعه را به رستگاری و موفقیت پیش ببرند.

جمشیدی با بیان اینکه رانت‎خواری، فساد اداری و حقوق‎های نجومی شایسته نظام اسلامی نیست، تاکید کرد: مسوولان دست‎اندرکار باید بدون ملاحظه، مجرمین را به جزای اعمال‌شان برسانند و نسبت به وضعیت اقتصادی و بیکاری جوانان و ایجاد شغل برای آنها کوشا باشند و از حرف و شعار کمتر استفاده و به عمل روی آورند./فارس.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان:
سخنان ترامپ از ماهیت شیطان بزرگ پرده برداشت/ مسوولان اشتباهات گذشته را تکرار نکنند/ روحانی با عملیاتی کردن اقتصادمقاومتی پاسخ عملی به امریکا و اروپا بدهد

سیدحسن سیدی امشب در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سخنان ترامپ بی‎ادبانه، کینه‎توازانه، بی‎شرمانه و احمقانه بود خدا را شاکریم که دشمنان ما را از احمق‎ها قرار داد سخنان این دیکتاتور از ماهیت شیطان بزرگ پرده برداشت ماهیتی که آنها تلاش می‎کردند در پشت سازمان ملل مخفی کنند ولی این احمق آن‎را آشکار کرد امیدوارم خوش‎بینی‎های کاذب به امریکا که ریشه در غرب‎زدگی دارد با این سخنان نابخردانه ترامپ اصلاح شود.

وی با اشاره به ابیاتی از صائب تبریزی مبنی بر اینکه «اظهار عجز پیش ستمگر ز ابلهی است، اشک کباب باعث طغیان آتش است»، تصریح کرد: اصولا شیطان بزرگ منطق ندارد فرض اینکه اگر ما کوتاه بیاییم آنها کوتاه می‎آیند یک اشتباه راهبردی است.

* مسوولان در تعیین تکلیف برجام به نظرات مقام معظم رهبری عمل کنند/مردم به شدت منتظر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی هستند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان افزود: در همه شرایط تا نابودی این دیکتاتورها باید محکم و استوار در مقابل‎شان ایستاد و کوتاه نیامد امیدوارم مسوولان محترم اشتباهات گذشته را تکرار نکنند باید شجاعانه در همه شرایط و از جمله در تعیین تکلیف برجام به نظرات مقام معظم رهبری عمل کرد.

 

سیدی سخنان روحانی را در پاسخ به مواضع گستاخانه ترامپ؛ خوب و دلپسند ارزیابی کرد و گفت: افسوس که چهار سال در این نوع موضع‌گیری‎ها تاخیر شد.

وی ابراز امیدواری کرد ریاست محترم جمهور با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی پاسخی عملی به امریکا و اروپا بدهد چراکه مردم به شدت منتظر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی هستند.

*رشد انقلاب اسلامی به معنی نابودی نظام ظالمانه سرمایه‌داری است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه امریکا با ما اختلاف بنیادین دارد، تصریح کرد: رشد انقلاب اسلامی به معنی نابودی نظام ظالمانه سرمایه‌داری است چنانکه رشد توحید جهان را برای شرک تنگ می‎کند و امریکا مصداق شرک و ظلم بزرگ است.

سیدی تاکید کرد: ما باید بدانیم که با قواعد موجود جامعه بین‎الملل نمی‎توانیم به خواسته‎های خود برسیم ما باید راه‎های مناسب خود را بر پایه اسلام پیدا وعمل کنیم همانطور که در دفاع مقدس انجام دادیم لذا باید به فکر تعریف نو از جامعه بین‎الملل بوده و روابط را با اصول مترقی اسلام سازماندهی کنیم، تغییر در سبک زندگی یکی از راههایی است که تحریم را خنثی می‎کند.

وی انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن، عمل به اسناد بالا دستی ، پرهیز از بخشی‎نگری، مد نظر داشتن منافع ملی را مهم خواند و گفت توجه به این نکات می‎تواند نقش فوق‎العاده موثری در حل مشکلات داشته باشد.

 نماینده مردم شرق گلستان در مجلس:

امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون سپاه پاسداران است‌

شهرام کوسه غراوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره اظهارات اخیر ترامپ درباره جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همانگونه که معمار کبیر انقلاب فرموده‌اند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی همواره در کنار مقام معظم رهبری و نظام هستند و با این پشتوانه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود چنین رهبری و مردمی که پشت ولایت و رهبری و نظام خود هستند دارای چنین امنیت پایداری هستیم و این امنیت مرهون سپاه است.

 

غراوی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر امنیت داخل در خارج از مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران از کیان نظام دفاع می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: من به مردم ایران به علت وجود چنین نیروی مردمی قوی تبریک می‌گویم که همیشه در برابر تروریسم و داعش ایستاده و خواهد ایستاد.

کوسه غراوی افزود: مردم ایران در این 40 سال ثابت کردند در کنار مقام معظم رهبری و نظام خود خواهند بود و این بار هم ثابت می‌کنند در کنار فرزندان خود سپاه قدرتمند خواهند بود.

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر

آخوند آدینه: آمریکا از قدرت و صلابت سپاه پاسداران می‌ترسد

 آخوند محمدعلی آدینه درباره اظهارات اخیر ترامپ اظهار داشت: ملت ما، یک ملت واحده است و یاوه‌گویی‌های آمریکا و امثال ترامپ برای ملت ما تازگی ندارد و ملت ایران هیچ‌گونه وحشتی از این یاوه‌گویی‌ها ندارد.

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر افزود: ملت ایران به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی بین مردم و نظام جمهوری اسلامی، در مقابل این یاوه‌گویی‌ها مقاومت و ایستادگی می‌کنند و از این‌گونه مسائل و شنیدن آن ترس و مشکل ندارند.

آخوند آدینه تصریح کرد: در عمر انقلاب اسلامی، استکبار بارها از این ترفندها در قالب حادثه طبس، ترورها و همچنین اتحاد کشورها در جنگ تحمیلی استفاده کردند و با وجود همه توطئه‌ها به قول فرمایشات رهبر کبیر انقلاب هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند.

 

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر یادآور شد: هر چقدر آنان ترفند و مکر انجام دهند، اتحاد و همدلی و وحدت و انسجام ملی مستحکم‌تر می شود و ملت ایران به پشتوانه درایت و هوشمندی رهبر فرزانه و اطاعت از ایشان، همه مکر و فریب شیاطین و کفار را خنثی می‌کنند.

آخوند آدینه تاکید کرد: تک تک شهدا به گردن ما حق دارند و شهدا به ویژه سپاه پاسداران با اقتدار برای امنیت ملت ایران در صحنه حضور دارند تا ترفندهای شیاطین و استکبار جهانی را خنثی کنند.

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر گفت: ملت ایران به وسیله اقتدار و صلابت سپاه و به تبعیت از رهبر معظم انقلاب و اتحاد و انسجام بین هم و مسئولان همواره به دشمنان ثابت کردند که آنان نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند. ما در کنار قدرت و اقتدار سپاه و تبعیت از مقام معظم رهبری، ضمن محکوم کردن این حرکت ترامپ، قاطعانه ایستادگی می‌کنیم./تسنیم

امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر

آخوند خوجملی: امنیت، وحدت و انسجام ملی ما باعث ناتوانی دشمنان شد

آخوند ابوبکر خوجملی درباره اظهارات اخیر ترامپ اظهار داشت: آمریکا از اقتدار سپاه در منطقه و درایت مقام معظم رهبری در برابر توطئه‌های آنان به خشم آمده و هیچ تمرکزی بر روی حرکات و رفتار و یاوه‌گویی‌های خود ندارد.

وی افزود: این‌گونه حرکت ترامپ و توهین و افترا این رئیس جمهور بی‌منطق ناشی از درماندگی و ناتوانی وی در مقابل اقتدار و شجاعت سپاه پاسداران است.

امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر افزود: هراز گاهی این کشور مستکبر از روی خشم و وحشت صلابت ایران دست به‌کارهایی مانند تحریم، مذاکره، تهدید و غیره می‌کند که آخرین اقدام آن نیز در مورد برجام است.

 

آخوند خوجملی یادآور شد: وی درصدد است با هرگونه ترفند، ضربه ای به ایران بزند و به تازگی گمان کرده می‌تواند بین مردم، سپاه و مسئولان و رهبر معظم انقلاب فاصله و جدایی بیندازد و بر کشور ما حاکم شود.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر تاکید کرد: اعمال فشار، تحریم، تهدید و یا هر اقدامی دیگر نه تنها با از هم گسستگی مردم، مسئولان، سپاه و مقام معظم رهبری خواهد شد، بلکه این حرکات انسجام، وحدت و همبستگی ملت ایران را افزون می‌کند.

آخوند خوجملی گفت: پاسخ قاطع رهبر انقلاب اسلامی، دکتر روحانی و به ویژه اقتدار سپاه در منطقه و جهان، آب پاکی بر روی نقشه‌های دشمن ریخت و ایستادگی و اقتدار و شجاعت مسئولان، مردم و نهادهای انقلابی را با پشتوانه مقام معظم انقلاب بیش از بیش روشن کرد.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر اظهار کرد: امنیت، وحدت و انسجام ملی ما باعث ناتوانی دشمنان شده و بی‌ادبی و ادبیات بی‌منطق عاری از آگاهی و سیاست ترامپ، بازتاب خوبی در جوامع بین‌الملل برای بیداری آنها داشته است./تسنیم

امام جمعه اهل سنت پیرواش آق قلا : 
صحبت های ترامپ نشان‌دهنده ترس او از ایران و قدرت ما در خاورمیانه است
 
حاج آخوند سن سبلی امام جمعه اهل سنت پیرواش آق قلا و مدرس حوزه علمیه در خصوص صحبت های مضحک ترامپ به خبرنگار اسپی دژ گفت: ما قبلا هم می دانستیم که آمریکا هیچ گاه به وعده های خود پایبند نبوده و نخواهد بود و این موضوع به وضوح برای ما به اثبات رسیده است. صحبت های مضحک ترامپ نشان دهنده ترس او از ایران و قدرت ما در خاورمیانه است.
 
 

وی افزود: بنا به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، آمریکا یک شیطان بزرگ است و هر روز به کمک هم پیمانان خود دسیسه ها و توطئه های مختلفی را طراحی می کند. ملت ایران متحد هستند و به هر فردی که بخواد در امور کشور دخالت کند با پاسخ سختی همراه خواهد شد.

آخوند سن سبلی ادامه داد : ملت ایران هیچگاه در برابر ظالمی همچون آمریکا تسلیم نمی شود. زیرا طبق فرمایش قرآن نباید هیگاه تسلیم خواسته های ظالمان شویم و زیر بار کفر برویم.

امام جمعه اهل سنت پیرواش آق قلا خاطر نشان کرد : ما مطیع و پشتیبان رهبری هستیم و هر دستوری که ایشان فرمان دهند، انجام می دهیم. و دوش به دوش رهبر و مردم ایران حرکت خواهیم کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

عدم پایبندی آمریکا به برجام ناشی از ضعف دولت آنان است/حرکت آمریکاییها باعث اتحاد و انسجام بیشتر ملت ما خواهد شد

 حجت الاسلام جعفر کوهستانی در واکنش به سخنان توهین آمیز آمریکا و عدم پایبندی به برجام در در مصاحبه با خبرنگار آوای ترکمن اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا در حالی دم از عدم پایبندی به برجام می زند که در میان کشورهای جهان محبوبیت خود را نیز از دست داده و چهره منفور خود را بیش از پیش برهمگان آشکار ساخته است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد عدم اعتماد به آمریکا افزود:آمریکا همواره از ابتدای انقلاب تا کنون امتحان خود را در مقابل ملت ایران پس داده و با ایجاد گروههای تکفیری داعش درصدد کشتار مسلمانان است که این مهره سوخته نیز درحال نابودی است.

حجت الاسلام کوهستانی تصریح کرد: با توجه تحولات کنونی دنیا صحبتهای اخیر ترامپ نشان از ضعف دولت آمریکاست که نفسهای اخر خود را می زند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن ادامه داد: از طرفی هم آمریکا در مسئله کره شمالی با همه شعار ها ناتوان جلوه کرد لذا برای برون رفت از ضعف کره مسئله برجام بهترین راه است.

 

وی عنوان کرد: آمریکا با این حرکت تنها حرفهای حکیمانه و نگاه بلند رهبر کبیر انقلاب را به اثبات رسانده چرا که امروز همه ملتهایی که نسبت به سخنان رهبر انقلاب خوشبین نبودند به رهبری ایران و سیاستهای آن ایمان آورده اند.

حجت الاسلام کوهستانی با تاکید براینکه موثر واقع شدن اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریست ها ، خشم آمریکا را به همراه داشته است افزود: امروز مردم منطقه با الگو گیری از ملت ایران در برابر ترویست ها ایستاده اند و این چندان به مذاق استکبار و به بجودآورندگان این تروریست ها خوش نیامده است.

وی یادآور شد:حرکت آمریکا ها باعث اتحاد و انسجام بیشتر مردم ما خواهد شد و لازم است تمام احزاب ، گروه ها و جریانات همه با هم تلاش کنیم و اتحادمان را در عمل به اثبات برسانیم و یقینا با این وحدت و اتحاد است که آمریکایی ها در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند وما مسیر خودمان را با صلابت ادامه خواهیم داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار