عضو شورای شهر گرگان:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: به دنبال انتخاب شهرداری عملیاتی برای گرگان هستیم و شهردار فانتزی و صندلی‌نشین نمی‌خواهیم.

شهردار باید با سرمایه‌گذاری در شهر، گرگان را از شهر معبر به شهر مقصد تبدیل کند

به گزارش گلستان 24؛حمیدرضا آقامولایی سید محمد مرتضوی ظهر امروز در حاشیه جلسه معرفی و بررسی برنامه‌های نامزدهای سمت شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بحثی که داشتیم 51 نفر گزینه برنامه‌های خود را مطرح کردند تا بتوانیم از بین آنها و براساس برنامه‌های ارائه شده شهرداری توانمند و عملیاتی را انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: شهرداری نهادی مردمی است که از بدو تولد تا مرگ با مردم همراه است و انتظارمان این است که شهرداری ما همه انرژی خود را برای شهر بگذارد.

عضو شورای گرگان تاکید کرد: شهردار مورد نظر ما نباید دنبال مسائل دیگری غیر از توسعه شهر گرگان باشد و باید به دنبال سرمایه‌گذاری در شهر برای تبدیل گرگان از شهر معبر به شهر مقصد باشد.

آقامولایی خاطرنشان کرد: ما نیاز به شهرداری عملیاتی داریم نه شهردار پشت میزنشین و فانتزی و شهردار منتخب باید به نظر و عقیده اعضای شورای شهر احترام بگذارد.

وی اظهار کرد: شهردار باید از نظرهای اعضای شورا به عنوان خردجمعی در توسعه شهر استفاده کند و شهر گرگان برای قرار گرفتن در مسیر  توسعه پایدار باید چنین شهرداری داشته باشد و به دنبال این چنین شهرداری هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان درباره این نحوه انتخاب شهردار هم گفت: شیوه انتخاب ما کاملا مدرن و به‌روز است و در دنیا به این صورت انجام می‌شود و این نهاد مردمی است هر چند در هر شیوه‌ای نقص وحود دارد اما در این لیست هم افراد توانمندی هستند که شرایط شهرداری گرگان را دارند و همچنین افرادی هم هستند که تلاش می‌شود از توانمندی آنها در کنار شهردار آینده استفاده کرد.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار