وجود لابی‌های پشت‌پرده در انتخاب شهردار کردکوی

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با اشاره به معرفی شهردار منتخب، گفت: با شناختی که از شهرداران کردکوی از بعد از انقلاب تاکنون دارم، می‌توانم با اطمینان اعلام کنم که «محسن تربتی‌نژاد» ضعیف‌ترین شهردار کردکوی است.

محسن تربتی‌نژاد ضعیف‌ترین شهردار کردکوی

به گزارش گلستان24؛رسول فیروزیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کردکوی، با اشاره به انتخاب شهردار منتخب کردکوی، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر کردکوی در ارائه برنامه کاندیدای تصدی شهرداری کردکوی بسیار خوب و کارشناسی عمل کرد و ضمن برگزاری جلسات ارائه برنامه در حضور اصحاب رسانه، نماینده فرماندار کردکوی و شهروندان، آن را به‌صورت زنده پخش کرد.

وی بیان کرد: جمع‌بندی‌هایی که ما داشتیم و نظراتی که دریافت می‌کردیم حاکی از آن بود که ضعیف‌ترین برنامه متعلق به «محسن تربتی‌نژاد» است.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه ارائه ضعیف برنامه شهردار منتخب قابل انکار نیست، افزود: بنده از رأی سه عضو شورای اسلامی شهر کردکوی به «محسن تربتی‌نژاد» شوکه شدم.

فیروزیان با بیان اینکه سه عضو شورای اسلامی شهر کردکوی در انتخاب شهردار بر گزینه پیشنهادی خود مُصر بودند و تلاش‌های فراوان بنده و «رضا روشناسان» برای انتخاب گزینه توانمندتر بی‌نتیجه ماند، بیان کرد: اگرچه بنده برای نورمحمد تربتی‌نژاد نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی احترام قائل هستم اما به‌صراحت اعلام می‌کنم که برنامه «محسن تربتی‌نژاد» ضعیف‌ترین برنامه بود و تحت هیچ شرایطی قابل دفاع نبود.

وی با بیان اینکه ملتمسانه از رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی درخواست کردم در گزینه نهایی تصدی شهرداری ارزیابی مجدد داشته و تجدیدنظر کنند، تصریح کرد: متأسفانه تمام تلاش‌های ما برای عدم انتخاب «محسن تربتی‌نژاد» به‌عنوان شهردار منتخب و بررسی مجدد پنج کاندیدا بی‌نتیجه ماند.

*اجازه نداشتیم حتی چند ثانیه با «تربتی‌نژاد» صحبت کنیم!/ از مردم کردکوی عذرخواهی می‌کنم

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی اضافه کرد: یک فرد برای خرید یک لباس، آن را به طور دقیق بررسی و سپس انتخاب می‌کند اما متاسفانه اجازه نداشتیم با کسی که قرار است چهار سال بر مسند شهرداری تکیه کند یک دقیقه صحبت کنیم.

فیروزیان با بیان اینکه به طور قطع در انتخاب شهردار کردکوی لابی‌های پشت‌پرده وجود داشت، اذعان کرد: با شناختی که از شهرداران کردکوی از بعد از انقلاب تاکنون دارم، می‌توانم با اطمینان اعلام کنم که «محسن تربتی‌نژاد» ضعیف‌ترین شهردار کردکوی بعد از انقلاب است که علاوه‌بر ارائه برنامه ضعیف هیچ سابقه کار اجرایی نیز ندارند.

 وی در خصوص غیرعلنی شدن بخشی از جلسه انتخاب شهردار و بیرون کردن رسانه‌ها از جلسه رسمی، ابراز کرد: با وجود اینکه رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی از رسانه‌ها عذرخواهی کرد اما بهتر بود ابتدای جلسه را غیرعلنی اعلام می‌کردند و از قبل رسانه‌ها را در جریان این مسأله قرار می‌دادند.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه با انتخاب «محسن تربتی‌نژاد» که طرح و برنامه‌ای نداشت هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند و جایی برای امیدواری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به طور قطع از نظر بنده «محسن تربتی‌نژاد» شهردار توانمندی نیست.

فیروزیان متذکر شد: بنده و عضو دیگر شورای اسلامی شهر کردکوی تمام راه‌ها را برای انتخاب شهردار قوی و توانمند طی کردیم اما متأسفانه بی‌نتیجه مانده، از این رو لازم می‌دانم از همه کسانی که خواستار انتخاب شهردار قوی و به‌دور از نگاه سیاسی بودند و همچنین از افرادی که به بنده رأی دادند عذرخواهی می‌کنم.

وی با بیان اینکه شهردار منتخب گزینه بنده نیست و معتقدم شهردار قوی و توانمندی نخواهد بود، تأکید کرد: در جلسه علنی انتخاب شهردار به‌دلیل اصرار سه عضو شورای اسلامی شهر کردکوی، «محمدرضا سیدالنگی» قوی‌ترین و پرسابقه‌ترین گزینه تصدی شهرداری کردکوی به ضعیف‌ترین کاندیدا باخت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار