رئیس اتاق تعاون گلستان:

رئیس اتاق تعاون استان گلستان گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار گلستانی در زیر مجموعه تعاونی‌ها قرار دارند.

وجود 10 هزار تعاونی در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛علی رضا نوروزی صبح امروز در مراسم راه‌اندازی مرکز داوری اتاق تعاون استان گلستان در گرگان اظهار داشت: استان گلستان 10 هزار تعاونی دارد که آمار دقیقی از تعاونی‌های غیرفعال آن نداریم.

وی تاکید کرد: این تعاونی‌ها به صورت شرکت تعاونی‌های چند نفره و خانوادگی ثبت شده‌اند و بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر زیرمجموعه در این تعاونی‌ها داریم.

نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود این جمعیت در این زیر مجموعه اختلاف نظر و دعاوی حقوق هم در این تعاونی‌ها دور از انتظار نیست و در اینجا داوری‌ها به کمک تعاون‌گران استان می‌آیند.

رئیس اتاق تعاون استان گلستان تصریح کرد: مردم اگر بخواهند به دادگاه‌ها مراجعه کنند این کار نیازمند صرف هزینه و وقت زیادی است تا به مرحله اجرایی برسد اما در این دادگاه‌ها دعاوی تعاونی‌ها مطرح و به صدور حکم منجر می‌شود.

وی گفت: مردم با مراجعه به این مراکز می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسند البته اصناف باید به ما در این باره کمک کنند تا به راحتی دعاوی به اجرای حکم تبدیل شود و اجرائیه دادگاه‌ها هم به کمک ما برای اجرای احکام می‌آیند.

رئیس اتاق تعاون استان گلستان افزود: در استان گلستان 10 هزار تعاونی ثبت شده داریم که آمار دقیق از آنها نداریم و سرشماری آینده به ما در این زمینه کمک می‌کند.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار