رئیس پلیس ‌راه گلستان:

رئیس پلیس راه گلستان از لغزنده بودن تمامی محورهای مواصلاتی در این استان خبر داد و گفت: توصیه می‌شود رانندگان قبل از انجام سفر بخصوص در مسیرهای کوهستانی، وضعیت محور را از پلیس راه و یا راهداری استعلام کنند.

تمامی محورهای مواصلاتی در استان لغزنده است

به گزارش گلستان24؛علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی در استان شدت گرفته و تمامی محورها لغزنده است.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی به طور طبیعی میدان دید راننده کاهش پیدا کرده که به منظور پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی توصیه می‌شود رانندگان با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر اقدام به رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه گلستان تصریح کرد: همراه داشتن تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ در فصل‌های سرد سال بخصوص در شرایط بارش باران و برف الزامی و اجباری است و ماموران پلیس‌راه در طول مسیر این موضوع را بررسی کرده و راننده متخلف اعمال قانون خواهد شد.

عبدی بیان کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آن جریان دارد اما با توجه به شرایط جوی، احتیاط در رانندگی، رعایت فاصله طولی با خودروی مقابل، عدم انجام سبقت غیرمجاز و صبر و شکیبایی در رانندگی از جمله مسائلی است که باعث پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار