دستگیری عامل فروش دارو در فضای مجازی

شهروند گرگانی که اقدام به تبلیغ و فروش دارو و مکمل‌های غیر مجاز از طریق فضای مجازی می‌نمود توسط پلیس فتا گلستان دستگیر شد.

دستگیری فروشنده دارو در فضای مجازی

به گزارش گلستان 24 ، سروان وحید صاحبکاران رییس پلیس فتای گلستان؛ در پی رصد فضای مجازی، صفحه‌ای که در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغ و فروش اینترنتی دارو و مکمل‌های بدنسازی غیرمجاز می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده و ردیابی‌های اطلاعاتی و بکار گیری شگرد‌های پلیسی نهایتاَ فردی ساکن شهر گرگان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های صورت گرفته، به ایجاد و مدیریت صفحه اعتراف کرد.

این فرد هدفش از این کار را کسب منافع مالی عنوان کرد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: دارو را فقط از داروخانه و مراکز معتبر و مجاز خریداری کنند و توجهی به تبلیغات فریبنده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نکنند، زیرا بسیاری از این تبلیغات در جهت کلاهبرداری از شهروندان بوده و یا دارو و مکمل‌های عرضه شده فاقد اعتبار و در برخی موارد غیرقابل مصرف برای انسان بوده که غیرمجاز و از مبادی غیرقانونی بصورت قاچاق وارد کشور می‌شوند.

مسئول پلیس فتای استان در خاتمه از هموطنان درخواست کرد: در صورت مواجهه با هر گونه موضوع خارج از چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی اعلام کنند.

انتهای پیام /

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار