نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کشوری بدون نیروهای مسلح پابرجا نخواهد ماند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ایمان و عقیده وارد میدان شده و برای همیشه در تارک انقلاب و نظام می‌درخشد.

هیچ کشوری بدون نیروهای مسلح پابرجا نخواهد ماند

به گزارش گلستان24؛قره‌جه طیار ظهر امروز در همایش میثاق با ولایت و حمایت از سپاه و نیروهای مسلح در باشگاه فرهنگیان گنبدکاووس اظهار داشت: سپاه با مجاهدت و مقاومت وارد میدان شده و بدون هیچ دانشگاه و مراکز آموزشی, قوی‌ترین فرماندهان نظامی را تربیت کرده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه یک نهاد مقدس است که تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب, ماموریت‌های امنیتی و نظامی بی‌شماری با همکاری ارتش و نیروهای انتظامی انجام داده است.

طیار تصریح کرد: در زمان صلح نیز سپاه در عملیات‌های امدادی مشارکت داشته و با اقدامات جهاد سازندگی در توسعه کشور نقش موثری ایفا کرده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا با معرفی سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی در نظر دارد با فشار و تحریم بیشتر مردم و نظام را مجبور به سازش کند, غافل از اینکه مردم هرگز تن به ذلت نخواهند داد.

طیار یادآور شد: آمریکا نه تنها نمی تواند سپاه را تضعیف کند بلکه با این حرکات و سخنان حکمیانه رهبر معظم انقلاب, هر روز توانمندتر و با نفوذتر در منطقه و جهان خواهد شد.

وی اظهار کرد: هیچ کشوری بدون نیروهای مسلح پابرجا نخواهد ماند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, با ایمان و عقیده وارد میدان شده و برای همیشه در تارک انقلاب و نظام می‌درخشد.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار