مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع گلستان:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع گلستان گفت: با سخنان اخیر ترامپ بسیاری فهمیدند که آمریکا چه دشمن غداری است و شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست.

تیر آمریکایی ها به سنگ خواهد خورد و راه بجایی نخواهند برد

به گزارش گلستان24؛به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام قربان جلال، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع گلستان در گفت و گو با این پایگاه خبری سخنان سخیف ترامپ علیه جمهوری اسلامی را محکوم کرد و گفت: آمریکایی ها همیشه اشتباه محاسباتی داشتند.

وی افزود: رئیس جمهورهای قبل ترامپ که مودب و منطقی جلوه می کردند در محاسباتشان راجع به انقلاب اسلامی به اشتباه می افتادند دیگر فردی مثل ترامپ که خود آنها هم اعتقاد دارند که دارای یک شخصیت متعادلی نیست قطعا به طریق اولی این اشتباه محاسباتی را دارد.

حجت الاسلام جلال تصریح کرد: قطعا مثل همیشه تیر آمریکایی ها به سنگ خواهد خورد و راه بجایی نخواهند برد، مواضع ما در برابر چنین دولت مستاصلی را رهبری نظام ولی فقیه ما آن خلف صالح امام عصر(عج) به زیبایی حتی در دوران مذاکرات مشخص کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع گلستان تأکید کرد: دانشجویان ما، اساتید ما و جوانان ما اگر مواضع خود را بر محوریت ولی فقیه تنظیم کنند، خبرگان می دانند مقام معظم رهبری به عنوان یک سیاستمدار کاملا پخته آمریکا را می شناسند و بهترین مواضع را انتخاذ می کنند لذا حرکت در مسیر ایشان مشکل ها را حل می کند.

وی ادامه داد: حتی در اوج مذاکرات نیز شاهد بودیم که مقام معظم رهبری با اقتدار تمام سخنان خود را اعلام می کردند، به نظر می آید اگر کسانی در کشور بودند که فکر می کردند این مواضع اغراق آمیز است با سخنان اخیر ترامپ به این نتیجه رسیدند که اینطور نیست و معظم له هوشیار می دیدند آنچه را که باید می دیدند.

حجت الاسلام جلال خاطرنشان کرد: در مناجات های اعتقادی خود داریم که اگر کسی از کشتی ولایت مقدم و موخر شد از بین می رود و اگر همراه شد به مقصود می رسد، سخنان اخیر ترامپ بر این قضیه صحه گذاشت و تمام مسئولین نظام و تمامی احزاب و گروه ها به این نتیجه رسیدند و اتحاد اتخاذ کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع گلستان شعار مرگ بر آمریکا همچنان پابرجاست، در مباحث فقهی نیز داریم در زمان غیبت امام عصر(عج) جهاد تدافعی داریم ما جهاد تدافعی می کنیم این مرگ بر آمریکا کلام خداست خداوند در برابر کفار به پیامبر فرمودند «قل موتو بغیظکم»، یعنی بگویید بمیرید با غیظ خودتان این اعتقاد ماست.

وی تأکید کرد: جهاد ما در برابر آمریکا تدافعی است ما با آنها کاری نداریم آنها با ما کار دارند همه جوانهای ما شنیدند در اوج مذاکرات و زمانی که ما خیلی از مواضع خودمان تعدیل می کردیم آنان در کنگره خود بودجه برای براندازی جمهوری اسلامی تامین می کردند، مرگ گفتن ما بر این سیاست هاست بر این جاسوسی هاست ما با ملت آمریکا کاری نداریم و این عین منطق است.

حجت الاسلام جلال گفت: اگر عده ای فکر می کردند در زمان مذاکرات دیگر نباید مرگ بر آمریکا گفت امروز دیگر فکر نمی کنم کسی این سوال برایش معنا داشته باشد و محرز شد که مرگ بر آمریکا جزو استراتژی ها و اعتقادات نظام جمهوری اسلامی است زیرا او دشمن غداری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار