ورزشکار گلستانی عضو تیم ملی قایقرانی ایران که روز گذشته در مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا در چین در کانو تک نفره به مدال نقره دست یافت ؛امروز در بخش دو نفره مدال برنز را بر گردن آویخت.

درخشش عادل مجللی درمسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش گلستان24؛رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عادل مجللی فومنی از بندرترکمن به همراه علی اجاقی دیگرعضو تیم ملی ایران در کانو دو نفره ٢٠٠ متر مردان این رقابت ها سوم شد.
فرشید استادی کم ادامه داد: مجللی در کانو چهار نفره ٢٠٠ متر مردان بزرگسالان نیز به همراه دامون صادقی، علی اجاقی و کیا اسکندانی پن به مصاف حریفان رفت ولی در نهایت به مقامی بهتر از پنجمی نرسیدند. 
عادل مجللی مقدم فومنی متولد 1372 در بندرترکمن است، او مدال طلای مسابقات آسیایی تهران در رشته کانو انفرادی 500 متر در سال 2011؛ مدال طلا و برنز مسابقات آسیایی سمرقند در رشته کانوی انفرادی 100 و 500 متر در سال 2013 و مدال برنز مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته کانو200متر و مدال برنز کانوی یکنفره 200 متر مسابقات آب های آرام قهرمانی جهان را در کارنامه ورزشی دارد و سال گذشته به عنوان یکی از نمایندگان گلستان در المپیک ریو دوژانیرو برزیل حضور داشت.
رقابت های آبهای آرام قهرمانی آسیا با برگزاری مسابقات فینال امروز به پایان رسید، تیم ایران در این رقابت ها ٢٠ مدال ( ٢ طلا، ٩ نقره و ٩ برنز) کسب کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار