رئیس دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی خبر داد

رئیس دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی از تحصیل 630 دانشجو در این دانشکده خبر داد و گفت: در سال‎جاری 513 دانشجو در پنج رشته کاردانی و سه رشته کارشناسی در دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی پذیرفته شدند.

تحصیل بیش از 600 دانشجو در دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی/ یک رشته جدید به دانشکده امام علی (ع) کردکوی اضافه شد

به گزارش گلستان 24 ، علی‎اصغر یعقوبی شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک رؤسای دانشگاه‎های شهرستان که با حضور فرماندار کردکوی در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی در سال‎جاری 880 نفر بوده است که 513 دانش‎آموز موفق به کسب حد نصاب نمره علمی شدند.

وی با بیان اینکه در سال‎جاری 513 دانشجو در پنج رشته کاردانی و سه رشته کارشناسی در دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی پذیرفته شدند، گفت: از این تعداد حدود 400 نفر ثبت‎نام کردند که صندلی‎های خالی به سازمان سنجش اعلام می‎کنیم تا دانش‎آموزی که مایل بودند برای ثبت‎نام تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

رئیس دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی ادامه داد: در مجموع در حال حاضر 630 دانشجو در دانشکده امام علی (ع) کردکوی در حال تحصیل هستند که با تکمیل ظرفیت از اول آبان‎ماه این تعداد افزایش می‎یابد.

یعقوبی از اضافه شدن رشته «مرمت و نگه‎داری ساختمان» به دانشکده امام علی (ع) کردکوی خبر داد و اذعان کرد: پس از هشت سال توانستیم یک رشته جدید را به دانشکده امام علی (ع) اضافه کنیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت رشته «مرمت و نگه‎داری ساختمان» 60 نفر است که دانش‎آموزان برای تکمیل ظرفیت می‎توانند برای تحصیل انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار فارس، نشست مشترک رؤسای دانشگاه‎ها و م0راکز آموزش عالی شهرستان که با حضور فرماندار کردکوی برگزار شد رؤسای دانشگاه‎ها، مسائل و مشکلات حوزه آموزش عالی و دانشگاه‎های شهرستان را مطرح کردند و به بحث و تبادل‎نظر پرداختند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار