مدیرکل استاندارد گلستان:

مدیرکل استاندارد استان گلستان گفت: ۵۰ درصد نیروی کارشناس در اداره کل استاندارد استان گلستان افزایش یافت اما همچنان با کمبود نیرو روبه‌رو هستیم.

کمبود نیرو در اداره کل استاندارد استان گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ محمود فرمانی صبح امروز در همایش روز جهانی استاندارد اظهار داشت: همه تولیدکنندگان دغدغه کیفیت و استاندارد را دارند و این مهم سبب شده که مفهوم استاندارد مفهوم فراسازمانی دارد.

وی تصریح کرد: رمز جهانی شدن اقتصاد استاندارد است و اگر بخواهیم به جهانی شدن تولید فکر کنیم راهی جز رسیدن به استاندارد و توجه به استانداردهای لازم نداریم.

مدیرکل استاندارد گلستان تاکید کرد: مقام معظم رهبری به برون‌گرایی و درون‌زایی در اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و در این مسیر نگاه تولیدکنندگان ما باید به بازارهای بین‌المللی باشد و به تولید داخل توجه داشته باشند.

فرمانی با بیان اینکه باید استاندارد جدی گرفته شود، افزود: بخش جدیدی علاوه بر صنعت و تولید یعنی ایمنی و سلامت در حوزه استاندارد استان توجه شده است.

وی گفت: در بخش ایمنی و سلامت به تجهیزات پارک بازی، جایگاه‌های سی‌.ان.جی و سردخانه‌ها توجه داریم و در این مهم با هیچ دستگاهی تسامح نداریم.

مدیرکل استاندارد گلستان در سال گذشته به تائید آسانسور در دستگاه‌های اجرایی تاکید کردیم و گفت: 92 دستگاه آسانسور را از ابتدای سال تاکنون پلمب کردیم تا بگوئیم که در حوزه امنیت و سلامت مردم با جدیت وارد می‌شویم.

فرمانی افزود: خط قرمز استاندارد ایمنی و سلامت جامعه است و در بحث استاندارد باید در حوزه فرهنگ کار و تلاش شود.

وی یادآور شد: با فرهنگ‌سازی مناسب می‌توانیم بسیار موفق عمل کنیم و امسال برنامه فرهنگی تحت عنوان" پویش کالای ایرانی می‌خرم" را طراحی کردیم و امید داریم در این مسیر موفق باشیم.

مدیرکل استاندارد گلستان گفت: دستاوردهای ما در حوزه استاندارد، به همت تلاش کارشناسان و همکاران ما در استاندارد و دستگاه‌هایی همکار با این مجموعه در استان گلستان است.

فرمانی افزود: 50 درصد نیروی کارشناس در اداره کل استاندارد افزایش یافت اما هنوز با کمبود نیرو روبه‌رو هستیم.

وی به رتبه برتر استاندارد در جشنواره شهید رجایی استان اشاره کرد و گفت: استاندارد گلستان به عنوان یک اداره کلی است که در تصمیم‌سازی حوزه استاندارد استان نقش ایفاء می‌کند.

مدیرکل استاندارد گلستان به شعار روز جهانی استاندارد" استانداردها شهرها را هوشمندتر می‌کند" اشاره کرد و گفت: خرسند هستیم پوستری که در روز جهانی استاندارد در دنیا به اهتزاز در می‌آید طراح آن یک ایرانی است.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار