رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن:

رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن از قهرمانی ورزشکار این شهرستان در مسابقات دو ومیدانی قهرمانی باشگاه های ایران در ماده پرتاب نیزه خبر داد.

درخشش ورزشکار گلستانی در مسابقات دو ومیدانی قهرمانی باشگاه های ایران

به گزارش گلستان 24 ؛ فرشید استادی کم صبح پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ایوب آرخی ورزشکار با سابقه و ارزنده این شهرستان در مرحله نهایی بیست و یکمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در ماده پرتاب نیزه ، با پرتابی بطول 68 متر و35 سانتیمتر قهرمان این دوره شد.
وی ادامه داد : آرخی که در قالب تیم نفت تهران در این مسابقات حاضر بود توانست بالاتر از یونس یوسف وند دیگر هم تیمی خود در نفت تهران و صادق خادمی از تیم ذوب آهن اصفهان به گردن آویز طلا دست پیدا کند. 
به گزارش ایرنا این مسابقات با شرکت 210 ورزشکار در قالب 10 تیم باشگاهی از صبح سه شنبه تا عصر چهارشنبه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و با قهرمانی تیم آسان پرداخت پایان یافت.
بندرترکمن در غرب استان گلستان با 80هزار نفر جمعیت ، 2800 ورزشکار بیمه شده دارد که از سالیان دور در رشته های گوناگون دو و میدانی قهرمانان ارزنده ای را در رده های مختلف در بخش مردان و زنان به تیم ملی ایران معرفی کرده است که از آن جمله می توان به ایوب آرخی و عبدالجلیل توماج در بخش مردان و ثریا قلیچ نیازی و آیلین بابکب در بخش زنان اشاره کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار