معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان:

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: اجرای طرح سه میم و برنامه های نمازی سبب تقویت سبک زندگی اسلامی، ایرانی و مصون شدن از آسیب های اجتماعی می شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب در مساجد همجوار با مدارس

به گزارش گلستان 24 ؛ سید علی حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، امروز (27 مهر) در نشست صمیمی و امضای تفاهم نامه همکاری با دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: نگاه ما به این سند است تا دانش آموزان به حیات طیبه برسند.

 

وی افزود: باید برخی از نگرش و رفتارهایمان را در آموزش و پرورش تغییر دهیم تا نگاه مسئولان به آموزش و پرورش عوض شود.

 

حسینی تصریح کرد: هر چه از سبک زندگی اسلامی جدا و دور شویم آسیب ها و نتایج آن دچار بچه ها و دانش آموزان می شود.

 

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در درون و بیرون آموزش و پرورش، گفت: باید با مقامات استانی تفاهم نامه هایی امضا شود تا این دیوارهای ذهنی و ارتباطی را برداشته شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با تشکر از حس دلسوزی دبیرخانه کانون های مساجد استان در امضای این تفاهم نامه، اظهارداشت: این اقدام دبیرخانه کانون های مساجد برای ما ارزشمند است که اجرای آن باعث می شود تا دانش آموزان با علم روز و توانمندی آنان گام بردارند و به سبک زندگی نزدیک شوند.

 

سید رضا حسینی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش گلستان نیز گفت: از تابستان تا کنون برنامه های مشترکی با دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شده است که یکی از این برنامه ها برگزاری جلسه توجیهی در مسجد گلشن گرگان بود.

 

وی از اجرای طرح سه میم، مسجد، محله و مدرسه خبر داد و افزود: در راستای اجرای این طرح با حضور اولیا و مربیان دانش آموزان از مدرسه خارج و در اولین مسجد محل حضور یافته و با حضور روحانی مباحث وضو، احکام و اقامه نماز را فرا می گیرند.

 

حسینی اظهارامیدواری کرد: با امضای این تفاهم نامه برنامه های مختلف فرهنگی هنری برای حضور دانش آموزان در مساجد برگزار شود.

 

وی برگزاری نمایشگاه کتاب در مساجد همجوار با مدارس را یکی از اقدامات انجام شده برشمرد.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار