مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان:

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات در قالب اشتغالزایی و ازدواج در استان گلستان پرداخت شده است.

طرح پایلوت 14 روستای بدون بیکار با هدف افزایش اشتغال

به گزارش گلستان24؛حسن پهلوری صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره میزان تسهیلات پرداخت شده اظهار داشت: در سال 93 میزان کل تسهیلات� پرداختی صندوق در حوزه اشتغالزایی 6 میلیارد تومان بود که در حال حاضر این میزان به 32 میلیارد تومان رسیده است.

وی یادآور شد: کل تسهیلات پرداختی صندوق در سال 93 در حوزه ازدواج و اشتغال حدود 14 میلیارد تومان بود که در 2 سال اخیر به 45 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی در 6 ماهه نخست امسال تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان شهریورماه بیش از 38 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و اشتغال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اعتبار صندوق از منابع داخلی 21 میلیارد تومان بود که کل اعتبار به صورت تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفت و در حال حاضر به دنبال اختصاص اعتبارات بیشتر به استان هستیم.

پهلوری یکی از مهم‌ترین طرح‌های اشتغالزایی استان گلستان را طرح 14 روستای بدون بیکار دانست و گفت: این طرح به صورت پایلوت در 14 روستا در 14 شهرستان اجرا می‌شود که هدف از آن افزایش اشتغال در این مناطق است.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید استان گلستان در 3 بخش مشاغل خانگی تا سقف 15 میلیون تومان، خوداشتغالی تا سقف 50 میلیون تومان در مرکز استان و در شهرستان‌ها تا 30 میلیون و هم‌چنین در بخش کارفرمایی کارآفرینی نیز تا 100 میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌کند.

پهلوری افزود: صندوق کارآفرینی امید استان گلستان این آمادگی را دارد تا در حوزه نشر کتاب و چاپخانه‌ها نیز با در نظر گرفتن اولویت، به متقاضیان تسهیلات پرداخت کند. هم‌چنین رسانه‌هایی که در مرحله راه‌اندازی اولیه هستند می‌توانند برای خرید ملزومات و تجهیزات مورد نیاز از تسهیلات برخوردار شوند.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار