در بازدید از جزیره آشوراده عنوان شد

استاندار گلستان سید مناف هاشمی به همراه معاونین، رامین نورقلی‌پور نماینده غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، حکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن و ائمه جمعه بندر ترکمن از جزیره آشوراده بازدید کردند.

پرورش میگو و جزیره آشوراده بی‌نظیرترین ظرفیت‌ها استان است

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، استاندار در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه فردی که مسئولیت استانداری گلستان را بر عهده گرفته باید اشراف کامل به استان داشته باشد، افزود: این دیدارها که از مناطق مختلف استان صورت می‌پذیرد در راستای شناخت مسائل، مشکلات، ظرفیت‌ها و چالش های موجود است.
وی گفت: پس از بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و نقاط ضعف و قوت با مشورت مسوولان در خصوص موارد مختلف تصمیمات لازمه اتخاذ خواهد شد.
استاندار گلستان با اشاره به بازدیدهای خود گفت: جزیره آشوراده، منطقه گمیشان، و آق‌قلا  برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود لذا بازدید و بررسی از این مناطق را در دستور کار قرار دادیم.
وی پرورش میگو و جزیره آشوراده را از بی‌نظیرترین ظرفیت‌ها دانست.
هاشمی ظرفیت گردشگری استان را ضمن حفظ شرایط زیست محیطی حائز اهمیت بالا دانست.
وی با بیان اینکه تلاش‌هایی که در گذشته انجام شده و توافقات صورت گرفته قبلی ملاک ماست به ادامه داربودن بازدیدها اشاره کرد و گفت: پس از اتمام ‌بازدیدها از شهرهای مختلف تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
وی افزود: در صورت لزوم هماهنگی‌ها برای پیشبرد بهتر کارها در سطوح بالاتر انجام خواهد شد.

استاندار گلستان سید مناف هاشمی به همراه معاونین، نورقلی پور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن و ائمه جمعه بندر ترکمن از جزیره آشوراده بازدید کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار