دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان گلستان خبر داد

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان گلستان از سفر استاندار «قزل اوردا» کشور قزاقستان و هیئت اقتصادی همراه، به این استان خبر داد.

سفر هیئت اقتصادی قزاقستان به گلستان

به گزارش گلستان24؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی یازرلو اظهار کرد: در این سفر «کوشربایف» استاندار قزل آوردا را «بغداد امریوف» سفیر جمهوری قزاقستان در جمهوری اسلامی ایران، «یوگینی کیم» معاون استاندار در امور سرمایه‌گذاری و صنعت، «بخت ژاخانوف» مدیرکل کشاورزی استان قزل اوردا، «رینات سلطانگیریوف»، مدیرکل توسعه صنعت و فناوری استان قزل اوردا، «تمیرخان کینژیبایوف» رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی شرکت ملی شرکت اجتماعی و کارآفرینی بایکانور و «گالیمبک ژاکسیلیکوف» رئیس اتاق کارآفرین استان قزل اوردا اتاق کارآفرین ملی «اتا مکن«، «اونتلاب اونالبایوف» سرکنسول جمهوری قزاقستان در شهر گرگان و تعدادی از مدیران شرکت‌ها و تیم رسانه‌ای همراهی می‌کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های این سفر تصریح کرد: ملاقات و نشست کوشربایف استاندار قزل اوردا قزاقستان و هیئت همراه با استاندار گلستان، بازدید از شرکت «بهاران پیمان»، شرکت ویتامین E و آریا تیناژن در شهرک صنعتی آقءقلا، بازدید از موزه و بافت قدیم گرگان، دیدار با مردم قزاق ساکن در استان، بخشی از برنامه‌های بازدید این هیئت قزاقی در استان است.
یازرلو خاطرنشان کرد: همایش مشترک همکاری‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین فعالان اقتصادی دولتی و خصوصی استان‌های گلستان و قزل اوردا در محل استانداری و امضا یادداشت تفاهم همکاری فیمابین و ضیافت ناهار دیگر برنامه این هیات اقتصادی است که در روز یکشنبه 30 مهر انجام می‌گیرد.
لازم به ذکر است، این هیأت از عصر امروز، شنبه 29 مهر در استان گلستان حضور خواهند داشت و پس از انجام برنامه‌ها به استان مازندران سفر خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار