رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز گلستان:

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز گلستان گفت: پایین بودن سطح فرهنگی یک جامعه با خود آسیب های اجتماعی را به همراه دارد که باید تلاش های قابل توجهی در زمینه مسائل فرهنگی صورت گیرد.

کاهش آسیب های اجتماعی با توجه به مسائل فرهنگی

به گزارش گلستان24؛عزت الله حمزه نژاد، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان، امروز (29 مهر) در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در هر جامعه ای می تواند نقش بسیار مهمی را برای مردم ایفاکند.

 

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه پاسخگو برخی از نیازهای مردم است، افزود: مردم با مراجعه به این گونه نمایشگاه ها می توانند کتاب های مورد نظر خود را تهیه کنند.

 

حمزه نژاد با بیان اینکه برای ارتقاء سطح مطالعه کتاب و کتابخوانی در جامعه گام های محکمتری برداشته شود، اظهارداشت: باید در بخش فرهنگی سرمایه گذاری هایی صورت گیرد چراکه  توجه به مسائل فرهنگی باعث خواهد شد تا آسیب های اجتماعی با کاهش مواجه شود.

 

وی تصریح کرد: پایین بودن سطح فرهنگی یک جامعه با خود آسیب های اجتماعی را به همراه دارد که باید تلاش های قابل توجه ای در زمینه مسائل فرهنگی صورت گیرد.

 

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: امروز وجود آمار طلاق ها نشان از عدم ارتباط مناسب و معلومات کافی در بین زوجین است  که این مستلزم دوره های آموزشی است و این دوره ها در کتاب ها هم نهفته شده است.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار