استاندار گلستانک

استاندار گلستان گفت که برخلاف آنچه بعضا عنوان می شود؛ هنوز تغییر مدیران در سطوح مختلف استان را در دستور کار قرار نداده ام.

گلستان باید به مقصد سفر تبدیل شود

به گزارش گلستان24؛سیدمناف هاشمی یکشنبه شب پس از حضور در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان در پاسخ به پرسش برخی خبرنگاران مبنی بر صحت گمانه زنی ها و مطالب مطروحه در فضای مجازی؛ اظهار کرد: به طور حتم اقدام ها، تغییرات و برنامه‌های اجرایی گلستان را با مطالعه انجام خواهم داد.
وی گفت: اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود در پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان و یا درگاه شخصی خودم اعلام می شود.
استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد که با تعداد زیادی از همکاران کنونی خود اعم از معاونان و مشاوران استانداری، فرمانداران و مدیران کل ادامه کار دهد.
هاشمی خاطرنشان کرد: در عین حال طبیعی است که هر مدیری با سلیقه‌ها و برنامه‌های خودش و با انتظاراتی که از زیرمجموعه دارد، تیم کاری را تعریف و منصوب می کند.
وی با یادآوری اینکه استاندار پاسخگوی عملکرد مدیران استان به دولت است، گفت: باید این اجازه را به من بدهید که مطالعه لازم برای وضعیت عملکردی مدیران گلستان را داشته باشم و با مطالعه تصمیمات را اتخاذ کنم.
استاندار گلستان تاکید کرد: در مجموع اعتقاد دارم با همین افراد و مدیران کنونی که تجربه خوبی دارند بتوان کار کرد و طبیعی است که شاید عزیزی نتواند فعالیت را با ما ادامه دهد که در آن صورت تصمیم لازم را خواهم گرفت و البته نباید عجله کرد.
هاشمی در بخش دیگری از سخنانش مزیت های نسبی و ظرفیت‌های گلستان در حوزه‌های مختلف را یادآور شد و گفت: حوزه گردشگری یکی از ظرفیت‌های بالای استان به شمار می رود و معتقدم گلستان باید به مقصد سفر تبدیل شود.
استاندار افزود: تلاش ما بر این است که اقامتگاه‌ها و مکان‌های تفریحی در گلستان ایجاد شود تا گردشگران از طبیعت استان و آثار تاریخی آن بهره بیشتری ببرند.
هاشمی با ابراز تاسف از اینکه اقتصاد گلستان متکی بر دامداری و کشاورزی است، گفت: در بازدیدهایی که از شهرک‌های صنعتی استان داشتم 60 درصد شهرک‌ها احیا شده اما جا دارد کار بیشتری انجام شود و البته باید زمینه ایجاد صنایع بزرگ در منطقه را ایجاد کنیم.
استاندار گلستان بیان کرد: حوزه فرهنگ نیز جزء اولویت‌های ما است و باید به آن توجه ویژه شود.
به گزارش ایرنا استان گلستان با 14 شهرستان نزدیک به 1.9 میلیون نفر جمعیت دارد.
هفته گذشته سید مناف هاشمی به عنوان استاندار جدید گلستان کار خود را آغاز کرد.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار