مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: فقدان مشارکت مردم در فرآیند مدیریت بحران و سوق دادن نگاه آنان به خدمات صرفا دولتی، جامعه را به طور جدی در برابر حوادث آسیب‌پذیر می‌سازد.

تقدیر از برنامه‌های آمادگی مدیریت بحران در بندرگز

به گزارش گلستان24؛صادق علی مقدم صبح امروز در شورای اداری شهرستان بندرگز اظهار کرد: این نگرش و تفکر غلط که همه کار را در زمان بروز پدیده‌های طبیعی باید حاکمیت انجام دهد و مردم وظیفه‌ای در قبال خود و جامعه ندارند، به جامعه آسیب می‌زند و باید اصلاح شود.   
وی ادامه داد: در شرایط کنونی بهترین مسیر برای تغییر چنین رویکردی، مشارکت مردم، آموزش و فرهنگ‌سازی با هدف افزایش مهارت و کیفیت مشارکت آنان در حوادثی است که هر لحظه ممکن است روی دهد.
*اخذ مجوز بیش از 70 عنوان آموزشی مدیریت بحران در کشور/ تقدیر از برنامه‌های آمادگی مدیریت بحران در بندرگز  
مقدم با اشاره به اخذ مجوز بیش از 70 عنوان آموزشی مدیریت بحران طی سال جاری در کشور اذعان کرد: در سال جاری روند آموزش این مجموعه متوقف نشده و علاوه بر آموزش بیش از 500 نفر از مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌های استان، آموزش دستگاه‌ها نیز در حال انجام است.
وی یادآور شد: طی سال جاری برنامه‌های آموزشی دیگری نیز برنامه‌ریزی شده که در زمان مقرر انجام می‌شود و مخاطبان با مباحث مرتبط با حوزه کاری خود در فرآیند مدیریت بحران آشنا می‌شوند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های آموزشی و مانورهای آمادگی در شهرستان بندرگز افزود: خوشبختانه این برنامه‌های آمادگی به سازمان مدیریت بحران کشور منعکس شد و ‌آنان نیز ضمن استقبال از تداوم چنین برنامه‌هایی، آن را ارزشمند و قابل تقدیر ارزیابی کردند.
مقدم تصریح کرد: اکنون نیز مجموعه مدیریت بحران استان آماده است تا در صورت برنامه‌ریزی آموزشی از توان مجموعه خود را برای برگزاری دوره‌های آموزشی در شهرستان‌ها به ویژه مناطق روستایی بهره گیرد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار