فرمانده سپاه گرگان:

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از اجرای میز خدمت در قالب طرح شهید رجایی در محلات گرگان خبر داد و گفت: در شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر مقرر شد در شهر گرگان چند محلی که نیاز است توجه بیشتری شود، میز خدمت را به آن محله ببریم.

 اجرای طرح میز خدمت در محلات گرگان

به گزارش گلستان24؛سرهنگ سیدعلی مهاجر صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: امسال یک‌هزار و 125 نفر در قالب کاروان راهیان نور از شهرستان گرگان به سفر معنوی و زیارتی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 795 نفر دانش‌آموز هستند، تصریح کرد: دفاع مقدس استمرار عاشورا و راهیان نور تجدید عهد با شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: از 8 تا 13 آبان برنامه هفته دانش‌آموزی در شهرستان گرگان را خواهیم داشت و در این هفته برنامه‌های متنوعی را تدارک دیدیم.

مهاجر فضا سازی شهری، افتتاح چند واحد مقاومت دانش‌آموزی، عطرافشانی گلزار شهدا، حضور منسجم دانش‌آموزان در نماز جمعه و قرائت بیانیه، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی،حضور منسجم و سازماندهی شده دانش‌آموزان و آحاد مردم گرگام در راهپیمایی یوم الله 13 آبان از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دانش‌آموزی در نظر گرفته شده است.

وی از اجرای میز خدمت در قالب طرح شهید رجایی در محلات گرگان خبر داد و افزود: در رابطه با این طرح با فرماندار گرگان صحبت شده  و با عنایت فرماندار بنا است که این طرح میز خدمت را در دستور کار قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یادآور شد: مقام معظم رهبری ماهیت کارمند را خدمت دانسته و در شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر  مقررر شد در شهر گرگان چند محلی که نیاز است توجه  بیشتری شود، میز خدمت را به آن محله ببریم.

مهاجر یادآور شد: پیشنهاد ما این است که این طرح به نام شهید منتصب به دولت، شهید رجایی نامگذاری شود.

وی با بیان اینکه تا پایان سال این طرح در شهرستان گرگان اجرا می‌شود، افزود: با توجه به اینکه هفته بسیج را در پیش داریم پیشنهاد من این است که جلسه شورای اداری بعدی با هفته بسیج مقارن شود و در تیپ مردم پایه و یا ستاد سپاه نینوا برگزار شود.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار