مدیر جدید تیم والیبال گنبدکاووس:

مدیر و اسپانسر جدید تیم والیبال گنبدکاووس با بیان اینکه امروز, تعهدات باشگاه به فدراسیون پرداخت می‌شود، گفت: با توجه به اینکه امسال تیم والیبال گنبدکاووس, یک تیم ترکیبی بومی و غیربومی است، نام دیگری جز "هاوش" انتخاب خواهد شد که به زودی اعلام می‌شود.

انتخاب نام دیگری برای تیم والیبال گنبدکاووس

به گزارش گلستان24؛مهدی محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس درباره قبول مدیریت و اسپانسری تیم والیبال گنبدکاووس اظهار داشت: آبرو, شانیت و جایگاه والیبال گنبدکاووس به عنوان پایتخت والیبال کشور به خطر افتاده بود و من با هدف حفظ آبروی والیبال, شهر گنبدکاووس و استان گلستان, اسپانسری این تیم را عهده‌دار شدم.

وی افزود: به احترام استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس که به من پیشنهاد قبول اسپانسری را دادند این مسئولیت را قبول کردم و امید دارم بتوانم گام‌های خوبی را برای والیبال بردارم.

اسپانسر جدید تیم والیبال گنبدکاووس افزود: با توجه به اینکه امسال تیم والیبال گنبدکاووس, یک تیم ترکیبی بومی و غیربومی است و به احترام این افراد برند و نام دیگری جز "هاوش" انتخاب خواهد شد که در اسرع وقت به اطلاع علاقمندان و هواداران والیبال خواهد رسید.

محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم والیبال گنبدکاووس, از دیگر تیم‌های لیگ برتر عقب است و برای جبران آن, همین امروز, تعهد فدراسیون پرداخت می‌شود تا تیم ما در روز چهارشنبه در بازی با ورامین حضور یابد.

اسپانسر جدید تیم والیبال گنبدکاووس تاکید کرد: همه تلاش و سعی خود را خواهم کرد تا جایگاه واقعی والیبال حفظ شود و علاقمندان و هواداران و دوستداران والیبال, شاهد خبرهای خوشی از والیبال باشند.

محمدی گفت: بازیکنان امروز و فردا به صورت فشرده تمرینات خود را انجام می‌دهند و فردا عصر به صورت هوایی عازم ورامین خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار