رئیس هیات اتومبیلرانی گلستان:

رئیس هیات اتومبیلرانی گلستان گفت: بودجه‌های اختصاصی به هیات‌های ورزشی پاسخگوی نیازها نیست و بودجه‌های 5 میلیونی یا 10 میلیونی نمی‌تواند نیاز هیات‌ها را برآورده کند.

زیرساخت های ورزشی گلستان مناسب نیست

به گزارش گلستان24؛حسین پیشقدم صبح امروز در نشست صمیمی جامعه ورزش و جوانان گلستان با استاندار گلستان اظهار کرد: در این مدتی که در استان گلستان در مسئولیت‌های حاکمیتی و ورزشی بوده‌ام تمام تلاشم را برای توسعه ورزش و پیشرفت ورزش همگانی و قهرمانی انجام داده‌ایم.
وی ادامه داد: حضور آقای هاشمی به عنوان استاندار گلستان به دلیل سابقه مسئولیتی ورزشی ایشان همراه با اتفاقات خوبی برای استان به ویژه ورزش استان بود که با جذب اعتبارات خوب در ورزش استان همراه بود.
پیشقدم بیان کرد: ما مشکلاتی را در حوزه هیات‌های ورزشی استان داریم که فاکتور اصلی که باعث شد ورزش استان به جایگاه اصلی خودش نرسد موضوع زیرساخت‌های ورزشی است که حتی در برخی از ورزش‌های فضای کوچک مناسب برای اجرای برنامه‌های هیات مورد نظر را نداریم.
رئیس هیات اتومبیلرانی گلستان تصریح کرد: هیات‌های ورزشی گلستان دارای ساختار ساختمانی و فضای مالکیتی نیستند و هر کدام در نقطه مختلف شهر مستقر هستند و یا مکان اداری برخی از هیات‌ها در حال حاضر در شان و جایگاه هیات ورزشی نیست.
پیشقدم بیان کرد: اعتبارات دریافتی هیات‌ها اعتبارات بسیار پایینی است و دریافت‌های پنج یا 10 میلیون تومانی نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای حداقلی ورزش هر هیات باشد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار