مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

اعتبار تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد شهرستان مراوه تپه در سال جاری با تخصیص دو میلیارد و 700 میلیون تومان حدود 2 برابر افزایش یافت.

اختصاص بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مراوه تپه

به گزارش گلستان24؛مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در کارگروه اقتصادی و اشتغال شهرستان مراوه تپه در حضور فرماندار و روسای بانک های عامل این شهرستان به بررسی آخرین وضعیت جذب اعتبارات اشتغال زایی این نهاد پرداخت.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، امان اله حسین پور، مدیر کل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به همکاری مؤثر بانک های عامل در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد شهرستان مراوه تپه با تخصیص اعتبار دو میلیارد و 700 میلیون تومان در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود دو برابر افزایش یافت.

حسین پور در ادامه با توجه به اینکه ایجاد شغل و توانمندی اقتصادی خانوار‌های نیازمند از اهداف پرداخت تسهیلات این نهاد است،افزود:سال گذشته با تعامل مثبت بانک های عامل این شهرستان با جذب یک میلیارد و 725 میلیون تومان ، معادل 133 درصد اعتبارات ابلاغی اشتغال ایجاد شد.

وی در ادامه در راستای ارتقای تعاملات و پیگیری تفاهم نامه فی مابین ، خواستار استمرار همکاری بیش از پیش بانک های ملی،کشاورزی و سپه برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان و جذب حداکثری سهمیه اعتبارات شهرستانی کارگروه اقتصادی و اشتغال شد.

اختصاص بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مراوه تپه1

ارسال نظر

آخرین اخبار