اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان طی شش ماهه سال ۹۶ انجام داد:

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، اجرای آسفالت در ۱۲ محور شریانی و فرعی استان با اعتباری بیش از ۹۲ میلیارد ریال به اجرا درآمد.

عملیات آسفالت در ۱۲ محور ارتباطی استان گلستان اجرا شد

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، مظاهر محمدخانی در گفت و گویی خبری افزود: این پروژه‌ها شامل ۱۰ پروژه آسفالت اعم از لکه‌گیری و روکش آسفالت در بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی و ۲ پروژه در راه‌های فرعی می‌شود.

وی با بیان اینکه طول لکه‌گیری‌های اجرا شده در این محورها ۴۴ هزار مترمربع و طول روکش‌های آسفالت محورها یکصد کیلومتر بوده است، اظهار کرد: ۶۴ هزار و ۲۰۰ تن آسفالت برای اجرای این پروژه‌ها به کار رفته است.

به گفته محمدخانی، آسفالت، روکش آسفالت و لکه‌گیری در محورهای شریانی و اصلی سه‌راهی یساقی- بندر ترکمن –گمیشان، محور بندر ترکمن – آق‌قلا، محور علی‌آباد- زرین گل-ایمر، محور خوش ییلاق- آزادشهر، محور گنبد-کلاله، محور گنبد – اینچه برون، محور مینودشت –جنگل گلستان، محور مراوه تپه-کلاله و محور گرگان- آزادشهر از جمله این پروژه‌ها است.

وی گفت: محورهای فرعی استان نظیر محور توسکستان- شاهرود و محور انبارالوم- بی‌بی شیروان نیز مشمول این اقدامات شدند.

محمدخانی هدف از اجرای این عملیات را، افزایش ضریب ایمنی، کاهش تلفات جاده‌ای و تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای استان صورت گرفته است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار