فرماندار کردکوی:کمیته انطباق درباره مصوبه انتخاب شهردار شورای شهر کردکوی نظری نداده

فرماندار کردکوی با بیان اینکه ملاک بنده در مسأله انتخاب شهردار رعایت قانون است، گفت: کمیته انطباق فرمانداری کردکوی در خصوص مصوبه شورای اسلامی شهر کردکوی در مورد انتخاب شهردار نظری نداده است.

مستندات «محسن تربتی‌نژاد» به استانداری ارسال شده است

به گزارش گلستان 24 ؛ مجتبی جمالی، در خصوص آخرین وضعیت مصوبه شورای اسلامی شهر کردکوی درباره شهردار منتخب، اظهار کرد: مستندات شهردار منتخب علاوه‌ بر کمیته انطباق به استانداری نیز ارسال شده است و در حال بررسی است.

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود کمیته انطباق فرمانداری کردکوی با مصوبه شورای اسلامی شهر کردکوی درباره شهردار منتخب موافقت کرده است، گفت: این مسأله صحت ندارد و در حال حاضر به استانداری ارسال شده تا براساس نظر کارشناسی تشخیص داده شود و برابری سوابق اجرایی «محسن تربتی‌نژاد» با شرایط احراز شهردار مشخص شود.

فرماندار کردکوی با بیان اینکه ملاک بنده در این مسأله نظر قانون است، یادآور شد: کمیته انطباق فرمانداری کردکوی در این خصوص نظری نداده و منتظر نظر تخصصی است.

به گزارش خبرنگار فارس، «محسن تربتی‌نژاد» فرزند نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی است که با رأی سه عضو شورای اسلامی شهر کردکوی به‌عنوان شهردار معرفی شد.

در حالی که بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، شهرداران پیشنهادی باید دارای لیسانس و پنج سال سابقه کار اجرایی باشند، اما شنیده می‌شود «محسن تربتی‎نژاد» هیچ سابقه اجرایی ندارد که همین مسأله موجب انتقاد مردم و نخبگان شده است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار