رئیس مرکز مطالعات وزارت ورزش خبر داد

رئیس مرکز مطالعات وزارت ورزش و جوانان از فعالیت رسمی 3 میلیون جوان ایرانی در فعالیت‌های ورزشی در سطح کشور خبر داد.

برگزاری کنگره علمی مدیریت ورزش به میزبانی استان گلستان

به گزارش گلستان24؛ محمدرضا فضلی صبح امروز در ششمن کنگره علمی مدیریت ورزش که به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: از برنامه‌های مهم ما پیمایش فعالیت بدنی ایرانیان و در حوزه مطالعات جوانان، پیایش ارزش‌ها نگرش‌ها و رفتار جوانان است.
وی ادامه داد: ما 21 میلیون جوان داریم و حدد سه میلیون نفر آنها به صورت رسمی به فعالیت ورزشی می‌پردازند.
رئیس مرکز مطالعات وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: گسترش اختلالات ناشی از زندگی غیرفعال، افزایش هزینه‌های مراقبت و درمان ناشی از کم‌توانی یا کهولت سن و توسعه ورزشی‌های زیرزمینی و ناامن ما را به سمت و سوی فکر کردن برای یک هم‌اندیشی و همگرایی برای رسیدن به جامعه سالم کشانده است.
فضلی گفت: هدف از برگزاری این کنگره کمک به ایجاد بستری برای ارائه مطالعات و پژوهش‌های مرتبط با چگونگی ارتقای سلامت و ورزش و بررسی نقش و تاثیر متقابل توسعه ورزش بر توسعه شاخص‌های سلامت کشور است.
وی افزود: ورزش و پیشگیری و اصلاح ناهنجاری‌های قامت، آینده‌نگری در توسعه سلامت و ورزش، جایگاه ورزش در نظام سلامت کشور، اقتصاد و توسعه ورزش همگانی و سلامت در ایران، ورزش و سلامت کودکان و نوجوانان، جایگاه ورزش در سبک زندگی ایرانی، ورزش و سلامت بانوان، فعالیت بدنی، آمادگی جسمانی و سلامت و بهداشت روان، ورزش و سلامت سالمندان و توسعه سلامت در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی از جمله مباحث ششمین کنگره ملی ورزش است.
رئیس مرکز مطالعات وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مرکز پژوهش‎های وزارت ورزش و جوانان همواره آمادگی آن را دارد که در توسعه پژوهش‎های کاربردی و راهبردی که در زمینه سلامت و فعالیت بدنی و ورزش مطرح می‌شود حمایت لازم را انجام دهد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار