به صورت همزمان در سراسر کشور

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش گلستان گفت: بیستمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی امروز در سراسر مدارس استان گلستان برگزار شد.

برگزاری بیستمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در استان

به گزارش گلستان24؛ محمد ضیایی امشب در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: بیستمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در استان گلستان صبح امروز ساعت 9 صبح به صورت همزمان در سراسر مدارس استان گلستان و مدارس کشور برگزار شد.

وی انتخابات شورای دانش‌آموزی را یک امر مهم و ارزشمند برشمرد و تصریح کرد: انتخابات شورای دانش‌آموزی یک روز بزرگی برای دانش‌آموزان محسوب می‌شود که در عرصه تربیت سیاسی قدم برمی‌دارند.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش گلستان در خصوص شرکت در انتخابات شورای دانش‌آموزی ابراز کرد: امروز دانش‌آموزان خودشان را در معرض آزمون قرار دادند و درحقیقت مشارکت دانش‌آموزان در این انتخابات تمرینی برای مشارکت در انتخابات سال‌های دیگر محسوب می‌شود.

ضیایی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان فرصت مشارکت در انتخابات را از مقطع ابتدایی تجربه می‌کنند، خاطرنشان کرد: کشور ایران از جمله معدود کشورهایی در دنیا است که دانش‌آموزان آن از دوره ابتدایی می‌توانند در انتخابات مشارکت داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه پنج شعار محوری در انتخابات شورای دانش‌آموزی در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: پنج شعار محوری در انتخابات شورای دانش‌آموزی داریم از جمله مشورت، خودباوری، مشارکت‎‌جویی، مسوولیت‌پذیری و تصویرسازی است.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار