مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: ۲۰۰ میلیون ریال نوشت‌افزار در بین دانش آموزان نیازمند در مدارس استان گلستان با کمک موقوفات استان توزیع می‌شود.

توزیع ۲۰۰ میلیون ریال نوشت‌افزار در بین دانش آموزان نیازمند

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام سیف الله سهرابی صبح امروز در حاشیه بازدید از مدارس گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از کارهای اداره اوقاف و امور خیریه استان این است که در مدارسی که دانش‌آموزان تمایل به ادامه تحصیل دارند اما شرایط مالی را ندارند، کمک می‌کند.

 وی تصریح کرد: بیش از 4 هزار بسته لوازم التحریر شامل مداد، خودکار و دفتر و وسایل ضروری مدرسه در قالب بسته حمایتی وقف مهر بین دانش‌آموزان نیازمند مدارس استان توزیع می‌شود.

سهرابی با اشاره به اینکه این بسته‌ها در مدارسی که احساس شود نیازمند هستند، توزیع می‌شود، افزود: بخشی از این اقلام از بخش موقوفات مرتبط و مشخص تحصیل تامین و بخشی هم از موقوفات و خیریه‌هایی که عمومیت دارند، تامین می‌شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان اظهار داشت: در این قسمت خیران و متولیان موقوفات به ما در تهیه این اقلام کمک می‌کنند تا زمینه تحصیل دانش‌آموزان استان گلستان را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: در شهرستان گرگان 5 مدرسه برای توزیع این بسته‌ها درنظر گرفته شده که هر بسته حداقل 50 هزار تومان ارزش دارد.

حجت الاسلام سهرابی افزود:ارزش این 4 هزار بسته در مجموع حدود 20 میلیون تومان است که امیدواریم این وقف‌های مهر زمینه تحصیل را برای فرزندان استان فراهم کنند.

/ موج

ارسال نظر

آخرین اخبار