واکنش ها به یک خبر همچنان ادامه دارد؛

یونس نظری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان نسبت به جوابیه معاون سابق این دانشگاه یه خبر برکناری اش واکنش نشان داد.

پاسخ مسئول بسیج دانشگاه آزاد گرگان به معاون سابق

به گزارش گلستان24؛به نقل از پاسرو؛ خبر برکناری خسرو مزرعی از معاونت دانشگاه آزاد گرگان موجب انتشار جوابیه از وی کرده بود، واکنش ها به ان خبر به همین جا ختم نشد و این بار یونس نظری مسئول بسیج دانشجویی اسن دانشگاه به جوابیه معاون سابق آن واکنش نشان داد.

مشروح این جوابیه به شرح زیر است:

واکنش مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان به جوابیه مزرعی (معاون فرهنگی سابق واحد گرگان ):


به موجب درج و انتشار جوابیه ای از معاون فرهنگی سابق دانشگاه آزاد گرگان در سایت پاسرو در پی یادداشت تحلیلی (که البته خود یادداشت هم دارای نقاط ضعفی در تحلیل بود) بعد از تغییر ایشان ، دکتر خسرو مزرعی نکاتی را در جوابیه خود اظهار کردند که برخود لازم دیدم به عنوان مسئول وقت بسیج دانشجویی واحد گرگان در زمان تصدی ایشان بخش هایی از بیانات ایشان را شدیدا تکذیب کنم.

دکتر مزرعی در ابتدای بیانیه خود به تشریح گذشته و سوابق شخصی ،تحصیلی، فرهنگی و مسئولیتی خود پرداخته اند که به هیچ وجه منکر آن نمیشوم . اجر اعمال گذشته شان با حضرت حق تعالی است هرچند با نگرش به تاریخ انقلاب اسلامی بر این اصل معتقد بوده و هستم که ملاک حال افراد است نه گذشته شان. ایشان همچنین موارد مربوط به جابجایی خود از سمت معاونت فرهنگی را نیز به درستی منتقل کرده اند زیرا با نظر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد از سمت خود کنار گذاشته شده اند. اما این را به عنوان کسی که در زمان مسئولیت ایشان در سمت معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ؛مسئول بسیج دانشجویی بوده اند باید بگویم که موضوع حمایت ایشان از بسیج دانشجویی واحد گرگان کذب محض است . دکتر مزرعی گویا فراموش کرده صراحتا در جلسات شورا فرهنگی با برنامه های بسیج دانشجویی مخالف میکرند . گویی فراموششان شده که آیین نامه تقویت ،تشکیل و توسعه بسیج دانشجویی که مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و امضا شده توسط رییس دولت اصلاحات بوده را تحت هیچ شرایطی قبول نداشتند .

دکتر مزرعی گویا از یاد برده اند معاونتشان توقفگاه برنامه های مصوب شده بسیج دانشجویی شده بود. یحتمل فراموش کرده اند به بهانه واهی عدم وجود پول برنامه های بسیج دانشجویی را کنسل میکردند.

در عجبم ایشان چگونه حساب کرده که میگوید ٢٠٠ میلیون به بسیج کمک کرده است(هرچند ریاست واحد هم در مصاحبه ای با خبرگزاری آنا مدعی کمک ١٦٠ میلیونی به بسیج دانشجویی شده بود و ما خواستیم تا ریز هرینه ها را منتشر کنند که این مهم هیچگاه حاصل نشد)
در پاسخ باید گفت برادر بزرگوار؛ شاید ٢٠٠ میلیون یا همان ١٦٠ میلیون را مصوب کردید ، اما هیچگاه به مصوباتتان پایبند نبودید.گویی نمیدانستید مصوبه لازم الاجراست

یحتمل این را هم فراموش کرده اید که مصوبات شورای فرهنگی الی ما شالله در بایگانی خاک میخورد و هرچه پیگیر اجرا میشدیم به در بسته میخوردیم.

دکتر مزرعی چنان از حمایت دم میزند که گویی از خاطر برده که در جلسه رسمی شورای فرهنگی به اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تنها به دلیل نقد به دولت در برنامه تریبون آزاد بی عقل و بی فکر و بی خرد لقب دادند(هرچند بعد از آن که این مورد و مشکلات دیگر را به دکتر ولایتی انتقال دادیم ایشان مدعی شدند که من هیچگاه چنین حرفی نزده ام)

ایشان گویا از یاد برده که با لوگو دانشگاه آزاد اسلامی و نام واحد گرگان اقدام به نشر مجموعه یادداشت های سریع القلم نموده اند.

ایشان را در ادامه فعالیت هایشان به صداقت و راستگویی توصیه میکنم

والسلام علیکم و رحمه الله
یونس نظری

 

ارسال نظر

آخرین اخبار