مدیر فنی تیم بسکتبال یس‌آل گرگان مطرح کرد

مدیر فنی تیم بسکتبال یس آل گرگان گفت: : در دو هفته گذشته شاهد برخوردهای بدی بودیم که با مشکلات پیش آمده احتمال دارد این تیم از لیگ برتر کناره‎گیری کند.

بسکتبال یس‌آل گرگان از لیگ برتر کناره گیری می کند؟

به گزارش گلستان24؛فرهاد زحمتکش عصر امروز در پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: نگاه من برای ورود به این تیم بسکتبال گرگان این است که بتوانیم با این تیم کمک کنیم و در 25 روزی که به عنوان مدیر فنی به این تیم وارد شدم، نگاه مالی نبوده است.

وی تصریح کرد: نگاه اصلی ما از تیم یس‎آل استعدادیابی بود و کنار این تیم لیگ برتری، تیمی را در دسته دوم نیز قرار دادیم تا به عنوان تیم پایه برای این تیم در مسابقات شرکت کنند.

مدیر فنی تیم بسکتبال یس آل گرگان تاکید کرد: در طی دو هفته گذشته شاهد برخورد بد مردم نسبت به  مشکلات تیم بسکتبال شدم، نگاهشان این است که بخش‎های مختلف به ما کمک می‎کنند و نگاهی نیز به شورای شهر گرگان دارند که همیشه بسکتبال را یاری می‎کند.

زحمتکش افزود: نگاه خاص به بسکتبال به واسطه آن است که مردم تیم بسکتبال را می‎خواهند و بسکتبال گرگان بدون تماشاچیانش یتیم است.

وی گفت:  در چند روز گذشته نیز اعلام شد که با مشکلات پیش آمده احتمال دارد این تیم از لیگ برتر کناره‎گیری می‎کند که افراد زیادی با من تماس گرفتند و مشکلات را از من جویا شدند.

مدیر فنی تیم بسکتبال یس آل گرگان تاکید کرد: درخواست ما از شورای شهر گرگان این است که نگاه ویژه به این تیم خصوصی داشته باشند و ورود شورای شهر به این تیم برای حل چالش‎های موجود بسکتبال کمک کند.

زحمتکش یادآور شد: استاندار و اداره کل ورزش و جوانان نگاه خوبی به تیم بسکتبال یس‌آل دارند و امید دارم شورای شهر به این تیم توجه کنند تا از لیگ خارج نشود.

مدیر فنی تیم بسکتبال یس آل گرگان افزود: ما در آینده دربی بسکتبال را در گرگان خواهیم داشت، 15 نفر بازیکن تیم یس‌آل گرگانی هستند و این تیم به خودباوری رسیده و 2 بازیکن خارجی وارد کرده و امید است با حمایت استانداری، فرمانداری و شورای شهر از این بحران خارج شود.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار