هفته سوم لیگ برتر بسکتبال در حالی فردا برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی برای کسب سومین برد متوالی و تثبیت صدرنشینی کار سختی ندارد.

برنامه هفته سوم لیگ برتر بسکتبال/ تیم های گرگانی بدون برد

به گزارش گلستان24؛مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته سوم پیگیری می شود. در این هفته از رقابت ها، پتروشیمی صدرنشین جدول رده بندی در دیدار خانگی به مصاف پدافند رعد خوزستان می رود، تیم تازه لیگ برتری شده که هفته گذشته در گرگان برابر شهرداری این شهر صاحب برتری شد. 

تیم دانشگاه آزاد که پس از برتری در هفته نخست مسابقات، در هفته دوم با قرعه استراحت روبرو بود فردا مقابل شهرداری گرگان به میدان می رود. گرگانی ها که نتیجه دو دیدار گذشته خود را واگذار کردند از این دیدار خانگی می توانند به عنوان فرصتی برای بهبود وضعیت فعلی استفاده کنند. 

نفت آبادان یکی از دو فینالیست لیگ برتر طی دو هفته گذشته حضور قابل توجهی در لیگ نداشته است. این تیم پس از بردی نزدیک که در هفته نخست به دست آورد، هفته گذشته مغلوب پتروشیمی شد. آبادانی ها در این هفته از رقابت ها باید در مصاف با شهرداری تبریز وضعیت خود را بهبود ببخشند.

نیروی زمینی و یس‌آل‌ گرگان دیگر دیدار این هفته از رقابت ها را برگزار می کنند. تیم گرگانی در حالی در این دیدار حاضر خواهد شد که نتیجه هر دو دیدار گذشته را واگذار کرده اما شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم نیروی زمینی پس از استراحت در هفته نخست موفق به شکست مهرام در هفته دوم بازی ها شدند. 

برنامه دیدارهای هفته دوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شرح زیر است:

دوشنبه اول آبان ماه 

* نیروی زمینی - یس آل گرگان 
* شهرداری تبریز - نفت آبادان 
* پتروشیمی بندرامام - پدافند رعد خوزستان 
* شهرداری گرگان - دانشگاه آزاد 

مهرام که هفته گذشته در دربی تهران مغلوب نیروی زمینی شد در این هفته از رقابت ها قرعه استراحت دارد. 

/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار