مدیر کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان:

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان استان گفت: ۵۶۳ کارآفرین در دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر سال۹۶ ثبت نام کرده اند.

ثبت نام ۵۶۳ کارآفرین گلستانی در جشنواره کارآفرین برتر

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، محمدرهبری اظهار کرد: در استان گلستان تعداد ۵۶۳ کارآفرین به صورت خوداظهاری و با مراجعه به سایت جشنواره در جشنواره کارآفرینان برتر سال ۹۶ ثبت نام کردند.

وی افزود: در کل کشور ۶هزار و ۱۰۶ کارآفرین ثبت نام کردند که از لحاظ تعداد، گلستان پس از استان های اردبیل و اصفهان رتبه سوم را دارا است.

رهبری اضافه کرد: از این میزان ۲۷۹ نفر در بخش خدمات، ۱۸۲ نفر در بخش صنعت و تعداد۱۰۲ کارآفرین در بخش کشاورزی ثبت نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: هرساله به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی  و با هدف شناسایی، معرفی و الگو سازی کارآفرینان برتر و به منظور نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی، جشنواره انتخاب کارآفرین برتر در سطح استان و کشور برگزار می شود.

مدیرکارآفرینی واشتغال اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی تصریح کرد: امسال دوازدهمین دوره این جشنواره در هفته آخر آبان ماه و با معرفی کارآفرین برتر استان برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: در مرحله بعد، با بررسی مستندات، فرآیند داوری انجام خواهد شد و کارآفرینانی که بیشترین امتیاز را کسب نماید به عنوان کارآفرین برتراستانی و ملی معرفی خواهندشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار