رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان:

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان گفت که واقع شدن کمربندی (بزرگراه شهید کلانتری) در داخل این شهر و تردد ماشین های سنگین و سبک احتمال بروز سوانح رانندگی داخل شهری را افزایش داده به گونه ای که امسال تاکنون 9 نفر در این مسیر جان باخته اند.

50 درصد کل سوانح رانندگی درون شهری استان گلستان مربوط به گرگان است

به گزارش گلستان24؛سرهنگ دوم عباس مهاجر بسطامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد که نیمی از کشته شدگان حوادث ترافیکی داخل شهرستان گرگان امسال در این مسیر بوده است.
وی؛ کشته شدگان حوادث داخل شهری گرگان در نیمه اول امسال را 18 نفر عنوان کرد و ادامه داد: در آبان ماه نیز2 نفر به دلیل سوانح رانندگی در این شهرستان جان باخته اند که این آمار 20 نفره معادل کل کشته شدگان حوادث ترافیکی سال گذشته گرگان است.
به گفته وی؛ از این فوت شدگان 62 درصد عابرین پیاده و 32 درصد راکبین و ترک نشینان موتورسیکلت وافزون بر 5 درصد سرنشیان خودروها بودند.
رییس پلیس راهور گرگان افزود: 39 درصد کشته شدگان، 38 درصد مجروحان و 50 درصد کل سوانح رانندگی درون شهری استان گلستان مربوط به گرگان است.
وی؛ توجه نکردن به جلو و عدم رعایت حق تقدم را بیشترین دلیل سوانح رانندگی بیان کرد که به ترتیب 40 و 22درصد بوده است.
مهاجر بسطامی اضافه کرد که 81 درصد رانندگان این حوادث بین 15 تا 45 سال سن داشتند و بیشترین روز و زمان وقوع چهارشنبه ها و در ساعات عصر از 15 تا 21 بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار