معاون راهداری استان گلستان:

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: طرح راهداری تابستانه امسال در ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی استان گلستان اجرا می‌شود.

طرح راهداری تابستانه در ۳۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24 ، عادل مصدقی  در جلسه کارگروه ارتقای سطح خدمات مسافربری در ایام تابستان با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان عضو در کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر اظهار داشت: طرح راهداری تابستانه امسال در 31 محور اصلی و شریانی استان به طول 3500 کیلومتر اجرا شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: در این طرح 40 اکیپ راهداری با استعداد 410 نفر نیروی انسانی در حوزه 10 شهرستان استان مشغول انجام عملیات راهداری هستند.

طرح راهداری تابستانه

به گفته وی حضور مستمر و موثر گشت‌های راهداری در کنار دیگر دستگاه‎های خدمات‎رسان و در نقاط حساس راه‎های استان، لکه‎گیری، خط کشی، پاک‎سازی و شستشوی مستمر تابلوهای ایمنی، نظافت حریم راه‌ها، جمع‎آوری دستفروشان و اطلاع‎رسانی و تبلیغات از مهم‎ترین برنامه‎هایی است که در طول اجرای طرح راهداری تابستانه انجام می‎شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اظهار کرد: در طول این طرح که تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه دارد، برای مقابله با هرگونه حوادث غیرمترقبه مانند سیل، کلیه ماشین آلات‎سبک، نیمه‎سنگین و سنگین در طول راهدارخانه‎های سطح استان مستقر شده و در حال آماده‎باش کامل قرار دارند.

مصدقی ادامه داد: همه تلاش و همت کارکنان اداره کل در این طرح، ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافرین با نگاه ارتقای ایمنی جاده‎ها در کنار دیگر دستگاه‎های خدمات‎رسان است تا به هدف خود که کاهش تصادفات و تلفات جاده‎ای است دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار