مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان:

مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان گفت: پدافند غیرعامل در بین تمام اقشار جامعه باید فرهنگ‌سازی شود.

فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در بین تمام اقشار جامعه

به گزارش گلستان24؛ احمد تجری صبح امروز با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: فرهنگ سازی پدافند غیر عامل در بین مردم حائز اهمیت است این موضوع باید در بین تمام اقشار جامعه فرهنگ‌سازی شود.

وی با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل تصریح کرد: آگاه‌سازی مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در راستای پدافند غیرعامل حائز اهمیت است.

مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان خاطرنشان کرد: ششم آبان‌ماه لغایت ۱۲ آبان ماه را به عنوان هفته پدافندغیرعامل نامگذاری شده است.

تجری افزود: پدافند غیرعامل به مجموعه اقدامات غیر مسلحانه گفته می‌شود که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی است

وی گفت: با توجه به نیازهایی که کشور به پدافند غیرعامل دارد به دستور مقام معظم و فرماندهی کل قوا پدافند غیر عامل از سال ۱۳۸۲ شکل گرفت و در استان گلستان قریب به چهار سال است که پدافند غیر عامل فعال شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان با بیان اینکه وزارتخانه‌ای در بسیاری از کشورها به نام وزارتخانه پدافندغیرعامل وجود دارد، خاطرنشان کرد: اصول اولیه پدافند غیرعامل پوشش، استتار، مکان‌یابی و استحکام‌سازی است.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار